Hei
Kommer selvsagt til å angre på dette som vanlig, velger å lette ut min 16610LV for bytte eller salg.
Klokken er en Z serie Rolex Submariner 16610 LV kjøpt i 2008 hos AD. Pakken kommer komplett med alle bokser og papirer. Klokken har vært til gjennomsyn og trykktesting hos Lervik går veldig godt. Uret har ikke hatt service. Bezel har et par små skrammer som etter min mening syntes i daglig bruk. Har tatt et par ærlige bilder som viser dette.
I bytte ønsker jeg meg følgene.
Rolex GMT Master 2 16710
Rolex GMT Master 1675
Rolex sub (eldre modeller)
Rolex explorer2 16570 med sort skive.
Rolex Explorer 1 36 mm
IWC Pilot 3717
Jeg ønsker penger min vei og bytte urene bør ligge i prisleie maks 30-32
Brukt prisene på Kermit er godt dokumentert og er kr. 39 000 om den skal selges.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Kommer selvsagt til å angre på dette som vanlig, velger å lette ut min 16610LV for bytte eller salg.
Klokken er en Z serie Rolex Submariner 16610 LV kjøpt i 2008 hos AD. Pakken kommer komplett med alle bokser og papirer. Klokken har vært til gjennomsyn og trykktesting hos Lervik går veldig godt. Uret har ikke hatt service. Bezel har et par små skrammer som etter min mening syntes i daglig bruk. Har tatt et par ærlige bilder som viser dette.
I bytte ønsker jeg meg følgene.
Rolex GMT Master 2 16710
Rolex GMT Master 1675
Rolex sub (eldre modeller)
Rolex explorer2 16570 med sort skive.
Rolex Explorer 1 36 mm
IWC Pilot 3717
Jeg ønsker penger min vei og bytte urene bør ligge i prisleie maks 30-32
Brukt prisene på Kermit er godt dokumentert og er kr. 39 000 om den skal selges.
Redigert: