- Medlem
- 5. okt. 2012
De sa April når jeg snakket med de sist, så det nærmer seg@GrimReaper . Du dropper innom med LV snart? *Venter i spenning om køen er kortere*![]()
Suverent beste «one (and done) watch» Det nærmeste jeg har kommet tidligere er Planet Ocean 42mm (cal 2500).Har de siste månedene vurdert å la denne gå, så derfor lånt bort og ligget i boksen en stund. Men så tar jeg den på og bruker den, så skjønner jeg veldig godt hvorfor jeg først kjøpte den. Den er så enkel (for noen kjedelig), men så robust, allround, behagelig og tidløs, så nei den skal ikke gå, den blir.
Vis vedlegg 391792
Helt enig med deg! Har noen ganger tenkt at jeg skulle valgt med dato, men er så kjekt uten også, så rask å stille etter tid i boksen og symmetrien liker øyet mitt godt!Suverent beste «one (and done) watch» Det nærmeste jeg har kommet tidligere er Planet Ocean 42mm (cal 2500).
Etter mye prøving og feiling har jeg mao kommet frem til at perfekt «one watch» for meg er:
- Diver
- Ikke alt for stor
- Klassisk (tidløs)
- Kvalitet og robusthet
- Kombinert med litt luksus (påkostet)
Kjøpte den ny 04.03.2022, stort sett vært på armen siden, ved unntak av noen OysterQuartz…10/10 !
I årevis har jeg prøvd å fortrenge den der. For en klokke!