Jeg knaller igang igjen denne med en Begynnelsen (ref 6200), en Sea-Dweller og en RedSub- til glede og "ispirasjon"
Bilder stjålet fra RolexMagazine.com, hvor jeg ser en av "våre" har markert seg med et bilde av ExpII og fiskestang
Måtte 5 sider til før det kom en klokke jeg måtte ta en nærmere titt på! Mmmm
Koster noe slikt a? Ser dyrt ut
La meg si det slik; på bukten ligger visere til ref 6200 til salgs for 6000 USD...
Regner med du glemte en null eller to der? $6000 er jo ingenting for denne modellen. Da handler jeg blindt!
EDIT: Ah.. ok... Bare viserne koster dette ja.. hehe.. leste litt for i svingene der. Ble litt i ekstase!
At some of the auction houses I have seen sells between 115k and 157k in the past year and half...............
Galskap
Noen bilder fra arkivet.
La meg si det slik; på bukten ligger visere til ref 6200 til salgs for 6000 USD...
Konstaterer at vi her inne også burde hatt en tråd som hyller de ulike fotoapparatene vi eier og bildene som tas. Utrolig mye flotte fotografier som figurerer på Sonen.
Så vidt jeg vet eksisterer det ikke noen tråd med bilder av fotoapparatene våre, men vi har en hvor medlemmer har postet sine beste klokkebilder: http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?5961-Post-ditt-beste-klokkebilde&highlight=beste+klokkebilder
Mye lekkert der
Jeg får bidra med min 6536/1 sub, har vi flere her uten crownguard så kom med bilder.
6536/1 fra 1958-59, kommer fra Andrew Shear i USA. Skal i følge Shear komme fra orginal eier, industimann som hadde 2 stk, en til daglig- og en til pent. Min er antagelig hverdagsbeateren hans, original upolert med fin patina.
Tom