Ikke for å flisespikke, men klokken i bildet viser vel strengt tatt 19:53:07. Men begge tidspunkter gjør seg godt på bilderArtig at 18:53:07 som tidspunkt kan se så pent ut visuelt. Godt valg Oris har tatt.
Ikke uenig, men min ocd sliter veldig med at sekundviseren står midt mellom 53 og 54 etter sju sekunderArtig at 18:53:07 som tidspunkt kan se så pent ut visuelt. Godt valg Oris har tatt.
Stusset på den jeg også, og trodde jeg fant et mønster: 06:53 med subdials, 07:53 uten.Ikke for å flisespikke, men klokken i bildet viser vel strengt tatt 19:53:07. Men begge tidspunkter gjør seg godt på bilder
Hadde du de facto hadde hatt OCD, ville du samtidig sett at bildet er jo vinklet noen grader til venstre langs vertikalaksen (z-aksen) så hvis du roterer bildet noen grader til høyre vil du se at sekundviseren som ligger over urskiveplanet vil stå nøyaktig på 7-sekunders markøren.Ikke uenig, men min ocd sliter veldig med at sekundviseren står midt mellom 53 og 54 etter sju sekunder
Hadde du de facto hadde hatt OCD, ville du samtidig sett at bildet er jo vinklet noen grader til venstre langs vertikalaksen (z-aksen) så hvis du roterer bildet noen grader til høyre vil du se at sekundviseren som ligger over urskiveplanet vil stå nøyaktig på 7-sekunders markøren.
Hilsen en med OCD.
10:10:31 er mye lettere å forholde seg til.Litt kjapp ute der? Jeg leste bare innlegget ditt og tenkte på minuttviseren. Hvis du roterer bildet noen grader blir det verre. Da kommer minuttviseren nesten på 54 med sekundviseren på 7 sekunder...
Har OCDn din sett at minuttviser er godt før en minuttmarkør (kanskje rundt 45sek) men sekundviser er litt over... (ser heller ikke at 3D effekten kan være forklaringen). Dårlig stilt altså..Artig at 18:53:07 som tidspunkt kan se så pent ut visuelt. Godt valg Oris har tatt.
3D gjaldt sekundviseren...Har OCDn din sett at minuttviser er godt før en minuttmarkør (kanskje rundt 45sek) men sekundviser er litt over... (ser heller ikke at 3D effekten kan være forklaringen). Dårlig stilt altså..