Rolex submariner "hulk"

Har sett de to modellene omtalt som 16613ln (sort skive) og 16613lb (blå skive) :)

Kan stemme at de omtales slik, men tror ikke det er offisielle Rolex betegnelser. Tror ikke de brukte LN/LB før 116613 kom.
Men jeg er sikker på at noen her inne kan bekrefte/avkrefte dette.

Redigert:
Kan stemme at de omtales slik, men tror ikke det er offisielle Rolex betegnelser. Tror ikke de brukte LN/LB før 116613 kom.
Men jeg er sikker på at noen her inne kan bekrefte/avkrefte dette.

Jeg tror du har rett i at det ikke er offisielle Rolex-betegnelser, men fortsatt en grei måte å skille de på :)

Kan se ut som de begynte å bruke LN/LB-betegnelsen litt tidligere @Rød (gitt at hangtagen på bildet er ekte)

k2365_2.jpg

Redigert av en moderator:
Hvis det er noen som er interessert i en Hulk så send meg en PM. :cool:

Da oppsummerer vi. Tar kun med de som er diskutert i tråden, altså ikke de vanlige sorte eller variantene i gult gull.

Første de "gamle" som ikke lenger er i produksjon:

16610 LV, kalt Kermit. Stål, grønn bezel og sort skive:
rolex+submariner+16610LV+FAT+FOUR+p.jpg

16613 (LN/LB) Stål/gull, enten sort skive og sort bezel, eller blå skive og blå bezel:
2631790.jpg

2648641.jpg

Så over til de nye som produserers i dag:

116610 LV, kalt Hulken. Stål. Grønn bezel og grønn skive:
2772155.jpg

116613 LN/LB Stål/gull, enten sort skive og sort bezel eller blå skive og blå bezel:
2608513.jpg

1947587.jpg

116619 LB, kalt Smurf. Hvitt gull, blåskive og blå bezel:
121_2501_rolex__116619_lb.jpg

Bumper denne tråden istede for å lage en ny en.

Det spekuleres på TRF at denne modellen skal ut av produksjon ila året. Ryktene er fra en Rolex boutique og et par forhandlere i statene.
Hva tror dere?

Tror det er plausibelt. Grønnfargen representerer vel egentlig Anniversary - og man kan jo ikke feire det for alltid...

Må jo fyre opp under rykter. :mrgreen: (Hulkglis).

Trodde jeg også, så rykter er kun rykter. Jeg skjønner ikke hvorfor Rolex skal slutte å selge en suksess. Men, rykter er sjelden rasjonelle. Rolex er vel rasjonelle på sin irrasjonelle måte. Ikke godt å vite hva de finner på.