Rolex Two Tone DJ - Meninger?

Medlem
2. juni 2012
Sted
Bergen
Lurer på hva forsamlingen mener om rolex "two tone" DJ? Er det litt som å kjøpe en Porsche Boxster, betale en haug med penger for å si at man ikke har råd til en 911?

072.jpg

069.jpg

Dette er vell en DJ 16203?

Det er Rolex, alle her elsker Rolex.
Det er gull, alle her elsker gull.
Det er heller som å kjøpe en Porsche fordi du vil ha en Porsche :)

Kan ikke sverge på at posten over er fri for generaliseringer ;)

Ikke en stor tilhenger av TT. Unntaket må være GMT-Master, det går.

Og denne: :cool::cool:

Pc-Eric.jpg

Sylharry og "over the top," men bare så riktig! Hadde lett rocket denne på sommerfesten :cool::cool:

Edit: Nå glemte jeg 16613, liker den også! Oi, jeg liker TT likevel :D

Populariteten på TT er relativt sett liten når man ser på annenhåndsverdien.
Men DJ er etter min mening en av få klokker som kler TT veldig bra, og økonomien/verdien ødelegges ikke helt om man finner et pent brukt eksemplar. Gjerne på en pen reim og ikke lenke.

Ikke en stor tilhenger av TT. Unntaket må være GMT-Master, det går.

Og denne: :cool::cool:

Pc-Eric.jpg

Sylharry og "over the top," men bare så riktig! Hadde lett rocket denne på sommerfesten :cool::cool:

Edit: Nå glemte jeg 16613, liker den også! Oi, jeg liker TT likevel :D

Det var akkurat denne jeg skulle legge ut bilde av;) synes den er meget stilig!

Har sett en på armen til en kunde. Den hadde veldig lys skive og jeg likte den ikke spesielt godt. Mørk skive synes jeg ser bedre ut - på bilder, vel og merke.

Men; det hele koker vel ned til hva DU liker. Skulle man hele tiden vurdere et ur ut fra en mulig annenhåndsverdi tror jeg mye av gleden forsvinner. Skulle det vært et kriterium hadde iallfall ikke jeg kjøpt Steinhart-slegga - som jeg forøvrig føler glede ved å ha på armen i ny og ne.

TT vs. SS diskuteres titt og ofte, blant annet her: http://www.tidssonen.no/forum/f15/gmt-master-st%E5l-eller-halvgull-9793/

Verdifallet er nok større på TT, men som nevnt bør ikke et klokkevalg styres av verdi, men det som hele denne hobbyen er tuftet på: Følelser:)

Selv syns jeg TT versjonene med svart skive av sub og GMT er innmari fine! Har hatt 116713LN i noen dager og er strålende fornøyd!

OFFICIAL ROLEX WEBSITE - Timeless Luxury Watches
OFFICIAL ROLEX WEBSITE - Timeless Luxury Watches

vh
Geir

Jeg har tre datejust, to i gull/stål på jubileumslenke. personling liker jeg jubileumslenke i gull/stål bedre på DJ..
Lurer på hva forsamlingen mener om rolex "two tone" DJ? Er det litt som å kjøpe en Porsche Boxster, betale en haug med penger for å si at man ikke har råd til en 911?

072.jpg

069.jpg

Dette er vell en DJ 16203?