Rolex under huden..

Medlem
7. feb. 2011
Innlegg
74
Sted
fredrikstad
Tenkte jeg skulle dele disse bildene med dere av en kunde på jobben...ivrig Rolex (mis)bruker:D

Jeg pleier ikke å publisere bilder av egne arbeider men måtte gjøre et unntak her...;)
IMG_2780.jpg



227155_206578299383084_100000927478632_576476_8021217_n.jpg
 
Er han medlem her inne? :)

Han burde melde seg inn hvertfall, med den lidenskapen han har! :)

Dette var litt skrekkblandet fryd for min del:D:D:D
 
Nei han er ikke medlem, men jeg skal jammen nevne det for han...lidenskap er riktig ord.Vet han har en 16610, en Daytona og en TT GMT...:cool:
 
Jeg digger det. Logoer og navn er absolutt no-go for meg, men jeg støtter fullt ut det å ta en tattoo av noe en liker.
 
Friskt satset! Han burde undersøke med Rolex angående sponsing gjennom sommer sesongen...ingen tvil om at denne karen er en dedikert fan :)
 
Asbjørn Slettemark er som mange vet glad i klokker og skal visst nok ha tatovert Rolexkronen på leggen.

Som mange andre er jeg skeptisk til slike merkenavn, men dette er da langt mer tidløst enn en harry tribaltattoo.
 
Velkommen til forumet Ztrem!
Hyggelig at dette var det som skulle til for å lokke fram en post etter nesten 1 og 1/2 års medlemsskap!

Flere som går for en TS logo her, eller kanskje billigvarianten av rolex?
watch_tattoo.jpg
 
Her dukker jo min tattovør opp på TS også ja, han kan fint anbefales hvis noen vil ha noe gjort. Hyggelig kar med interessene på rett plass.