- Medlem
- 6. des. 2013
Prislister fra 1967-68: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=517359
Nå husker jeg ikke helt hvem sitt bilde dette er, men lagret på iPad. Var det @KlokkeKjell?
Dette bildet er fantastisk
Vis vedlegg 25791
Jeg har hatt to 116520 med hvit skive, en med hvit racing og to sort.
116500 har jeg ikke sett live i sort, så her vil jeg ikke uttale meg bastant.
Prislister fra 1967-68: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=517359
116520 med hvit skive er finest.
Passer til alt.
Snakket med annet forummedlem om det i forrige uke som hadde vært i kontakt med Jørgensen, og visstnok bekreftet Jørgensen prisoppgang i Februar/Mars. Så kan jo stemme...?Kan folk som ikkje veit ein drit slutta å skriva detta pisset der?? Kjenner eg blir heilt Atle Antonsen av sånt!!Vis vedlegg 26161
Jo - og hva så tenker jeg? Spekulative snøsokker..Snakket med annet forummedlem om det i forrige uke som hadde vært i kontakt med Jørgensen, og visstnok bekreftet Jørgensen prisoppgang i Februar/Mars. Så kan jo stemme...?
Jo, det er jeg enig i Var mer at det faktisk ser ut til å stemme...Jo - og hva så tenker jeg? Spekulative snøsokker..
Snakket med annet forummedlem om det i forrige uke som hadde vært i kontakt med Jørgensen, og visstnok bekreftet Jørgensen prisoppgang i Februar/Mars. Så kan jo stemme...?
Enig i detGodt mulig det kan stemma. Eg kan hverken bekrefta eller avkrefta, men folk ha jo slengt detta der inn som ein bisetning i annonsane sine i fleire månedar.
Er jo salgstriks 1o1: stress kjøpar, og få det til å høyra som om det er siste eksemplar eller det er dårlig tid.
Usportslig i mine auge. Lause rykter, eigne meiningar/forhåpningar er lett å slenga ut. Eg er meir fan av skriftlig dokumentering og verifisering eg...
SEL or non-SEL, that is the question!
Spørsmålet melder seg i min jakt på en 16570. Jeg har bare erfaring med de nyere rolex-lenkene. Jeg lurer derfor på om det er noen pros and cons med SEL og non-SEL
Er det stilig og toolwatch-aktig med non-SEL eller føles det bare billig?
Slites lenkene/endlinksene forksjellige?
osv osv
Setter pris på innspill fra dere med erfaring med disse lenkene.
Noen som hvet om det kun er på 1675
Pepsi som purple/ fuchia er mulig? Jeg har ikke sett dette på 16750/16710
Takk for svar.@Cuoresportivo
Fuchsia insertene er vel vanlig på 1675 fra 60-tallet, men jeg har sett flere 16750 med dette på Rolexforums. Disse kan jo selvfølgelig blitt ettermontert for alt jeg vet.
Personlig ville jeg vært litt skeptisk til et fuchsia insert på en GMT fra 80-tallet. Send en PM til Springer på Rolexforums, er en av gutta med mest peiling på denne modellen.
For øvrig vanvittig fint insert!
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=462474
Og følgende informasjon i annen tråd er nyttig:
The newer GMT...16700/16760/16710 should have an OD of 37.65mm and an ID of 30.7mm - Same size as the newer Sub. The older 16750/1675/1670 should have an OD of 37.75mm and an ID of 30.2mm
Det tragikomiske er at flere søkte etter "Hva betyr jovial?" enn mye annet...