S
Slettet bruker 5295
Guest
Ganske sløvt med skrivefeil i en avisannonse, heter da ikke investere
Savner gamledager!
Vis vedlegg 139315
Satser på at bobla sprekker og invistorene dumper spikerstål for å unngå luksusfella, jeg er klar for mere vintage.Vis vedlegg 139323
Yes, men virker som prisene er på vei nedover Kanskje vi kan takke Norges bank for det. Med styringsrente på vei oppover, så vil vel en allerede gjeldstynget befolkning prioritere og bo, kontra det å shoppe luksusvarer.
Vis vedlegg 139323
Yes, men virker som prisene er på vei nedover Kanskje vi kan takke Norges bank for det. Med styringsrente på vei oppover, så vil vel en allerede gjeldstynget befolkning prioritere og bo, kontra det å shoppe luksusvarer.
Ja, leste denne for en tid tilbake. Han konkluderer med at 3135 beholder tronen. Kjekt for oss som har gamlemodellen, men stas med 70 t kondis Blir nok en med det nye 3235-urverket også etter hvert!Interessant sammenligning mellom 3135 og 3255 skrevet av en urmaker:
http://bhi.co.uk/wp-content/uploads/2018/04/April-HJ-2018-Article-of-the-Month.pdf
Savner gamledager!
Vis vedlegg 139315
Hadde det enda vært så vel, jeg har dessverre ikke registrert at prisene er på vei nedover, men håper du har rett.
Jeg er redd de små rentehoppende som er spådd kanskje ikke er nok til å få en brukt submariner til under Retail på en stund ennå. Om renten ikke settes kraftig opp blir vel småhoppende utlignet av generell lønnsvekst?
NeiApropos; flere som nok en gang har fått avslag på kjøp av stålmodell fra inneværende års Basel fra Bjerke i dag?
Hvordan er det med ventelister for sub i Norge? Tenker spesielt på 116613LB
Disse ordne sa damen hos Urmaker Bjerke da jeg sa jeg ville bestille en ''Bluesy''. ''2 - 3 uker leveringstid, kanskje kortere''.
Kr. 10 000,- i depositum takk,
Dette var torsdag i forrige uke, så spenningen, dvs. gleden for denne gave til meg sjøl, begynner å melde seg mer og mer, for dette er min aller første Rolex
Gitt opp Pepsi?
Gitt opp Pepsi?
Letingen er som sagt halve morroa