St. Raphael. Utstillingsmodeller, regner med de kan kjøpes?
Eg såg en eller anna youtubegjøk som påstod at enkelte plasser so har dei kun utstillingsmodeller som er eigd av Rolex og ikkje til salg . Spesielt i så fall .
JaJeg har null peiling, men da jeg jobbet innen salg brukte vi ofte «dummies» - verdiløse skall som så helt ekte ut. Kan urbransjen bruke det samme? Ville egentlig ikke tro det...
Datejust´en er merket som solgt, resten er tilgjengelig og den franske forbrukerkjøpsloven er krystallklar på sånne punkter.St. Raphael. Utstillingsmodeller, regner med de kan kjøpes?
Datejust´en er merket som solgt, resten er tilgjengelig og den franske forbrukerkjøpsloven er krystallklar på sånne punkter.
Hadde det vært dummies burde det stått, hadde de vært solgt/reservert burde det stått. Det er bare å gå inn i morgen og kjøpe ( butikken er forøvrig pliktig til å selge).Utdyp gjerne dette. Betyr dette at utstilt er original og funksjonell modell, eller at utstilt modell er å bestille innen rimelig tid?
Spurte du?St. Raphael. Utstillingsmodeller, regner med de kan kjøpes?
Hadde det vært dummies burde det stått, hadde de vært solgt/reservert burde det stått. Det er bare å gå inn i morgen og kjøpe ( butikken er forøvrig pliktig til å selge).
Jeg har ikke gravd så mye rundt denne klokken, men det er laget (enten av Rolex selv eller 3de part) - en svart Submariner (kasse og lenke). Er en i London jeg vurderer å kjøpe. Noen som har litt info om disse? Evt priser de går for...thanks
Shiet!
Sansynligheten for at de er vekke til jeg kommer der tirsdag er vel stor!
Jeg var innom tidligere i dag og pratet med de, i følge damen i butikken var de alle solgt, men de hadde de utstilt slik at man kunne prøve de. Om det er den fulle sannhet skal ikke jeg uttale meg om.
Spurte du?
EDIT: så ikke at det var kommet flere svar etter din post.
Det hørtes jo veeldig rart ut... hvertfall når kun en er merket solgt. Jaja nå skal jeg der idag så da får vi se om jeg for kjøpt eller ei
Spurte ikke, dessverre.
Du får oppdatere oss på hva de sier. Årsaken til at jeg la ut bildet var vel for å vise at stål (muligens) er å oppdrive fra AD.
Nå har det vel ikke vært generell prisjustering på Rolex siden 2015/2016?Når bruker Rolex og skru opp/indexjustere prisene? Dersom en bestiller nå, og ikke får levering før 2020, kan man risikere og måtte betale 2-3% mer?
Når bruker Rolex og skru opp/indexjustere prisene? Dersom en bestiller nå, og ikke får levering før 2020, kan man risikere og måtte betale 2-3% mer?