Omg
Er det mulig og lage en penere klokke!
Vis vedlegg 170540Vis vedlegg 170541Vis vedlegg 170542Vis vedlegg 170543Vis vedlegg 170544
Omg
Er det mulig og lage en penere klokke!
Vis vedlegg 170540Vis vedlegg 170541Vis vedlegg 170542Vis vedlegg 170543Vis vedlegg 170544
Fordi at 5513 med hvitt gull markører ikke er så mye mer spennende enn en 14060, og de får du komplette og super stand til mye (!) lavere pris.Kvifor vert ikkje denne solgt?
Rolex Submariner 5513
Hei! Vurderer å selge min originale og superfine 5513. Denne er i vanvittig fin stand, ikke langt unna factory finish her. I tillegg til at denne er i super stand, er lenka (sannsynligvis original til uret) nesten helt uten strekk. Denne ser ut nesten som ny! Bevels er skarpe og fine, akkurat...www.finn.no
Som det meste annet som ikke blir solgt - prisen er for høy.Kvifor vert ikkje denne solgt?
Rolex Submariner 5513
Hei! Vurderer å selge min originale og superfine 5513. Denne er i vanvittig fin stand, ikke langt unna factory finish her. I tillegg til at denne er i super stand, er lenka (sannsynligvis original til uret) nesten helt uten strekk. Denne ser ut nesten som ny! Bevels er skarpe og fine, akkurat...www.finn.no
Fint med ny sub, i en virtuell verden. Rolex trenger ikke å presentere noe nytt for min del, de blir kun å få på skjerm i www
Uenig. Syns Rolex har vært rimelig en stund. IMO skal det være en prioritet å kunne kjøpe en Rolex.Jeg forstår jo bakgrunnen for prisøkningen, samtidig, så er det unektelig en utvikling hvor Rolex begynner å koste langt mer enn det smaker. Én ting er mellomledd som selger i gråmarked, men at det nå vil ligge på snaue 100 000 for Datejust og GMT er jo absurd.
Uenig. Syns Rolex har vært rimelig en stund. IMO skal det være en prioritet å kunne kjøpe en Rolex.
Rolex til folket! Neida. Tenker at uansett økonomi så skal en Rolex henge høyt. Og gjerne så høyt at det kniper litt å kjøpe mer enn en stk Rolex for de fleste. Tilgjengelighet begrenser, men skulle gjerne sett at eksklusivitet begrenset istedenfor. Gøy å spare til noe stort som nesten er utenfor rekkevidde og føle at det er galskap når kortet endelig trekkes. Hvor den grensa skal gå er umulig å si og høyst ulik for Røkke og meg, men at prisene øker syns jeg er greit.Interessant tanke. Tenker du at det skal større eksklusivitet knyttet til Rolex? Eller først og fremst at ikke «allmuen» skal kunne ta seg råd?
Rolex til folket! Neida. Tenker at uansett økonomi så skal en Rolex henge høyt. Og gjerne så høyt at det kniper litt å kjøpe mer enn en stk Rolex for de fleste. Tilgjengelighet begrenser, men skulle gjerne sett at eksklusivitet begrenset istedenfor. Gøy å spare til noe stort som nesten er utenfor rekkevidde og føle at det er galskap når kortet endelig trekkes. Hvor den grensa skal gå er umulig å si og høyst ulik for Røkke og meg, men at prisene øker syns jeg er greit.