Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Vanskelig å bekrefte når annonsen er slettet.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg trodde at urverket var det eneste originale på denne? :rolleyes:

_20200826_101640.JPG

Redigert:
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Grendel og UJU
Ryddet litt i tråden.

Å ha en oppfatning om at noen har blitt "lurt" må gjerne bruker uttrykke. Men å kombinere dette med å poste screenshot med fullt navn fra en lukket Facebook-gruppe er ikke akseptabel oppførsel her inne.

• Trist
Reaksjoner: jayeff
Ryddet litt i tråden.

Å ha en oppfatning om at noen har blitt "lurt" må gjerne bruker uttrykke. Men å kombinere dette med å poste screenshot med fullt navn fra en lukket Facebook-gruppe er ikke akseptabel oppførsel her inne.
Navnet er fremdeles synlig i et av svarene.

screenshot-www.f-b.no-2020.08.26-14_19_18.jpg

".... Politiet mener at pengene ble tappet fra kvinnens konto, før de deretter ble hvitvasket gjennom kjøp av eksklusive Rolex-klokker i Trondheim."

Bestilte en sort bezel-insert til min 16710. Mulig litt korttenkt av meg, men jeg trodde at det ville gå greit å få den tilsendt i posten, slik at jeg kan bytte selv. Men neida du, så enkelt er det ikke. Ifølge AD må klokken sendes til nevnte AD for å påmonteres.
De har visstnok ikke tillatelse fra Rolex til å selge en løs insert. Naturligvis blir det et påslag på 50% av kjøpssummen hvis jeg i tillegg ønsker å beholde den inserten som er montert på.
LOOOOOOOOOL.