Noob spørsmål:
Jeg skjønner ikke helt dette med de AD'ene som sier de overhodet ikke benytter ventelister lenger.
Er det virkelig i realiteten slik at man bare kan slentre innom Askeland eller Håkon Lian og plukke opp en stål Dayona eller Batgirl dersom man har griseflaks? Når jeg ringer og spør, er det jo faktisk det svaret jeg får. De som bor rett i nærheten, kan vel i så fall bare ta turen innom AD seks dager i uka?
Men så var det vel dette med den berømte forskjellen på teori og praksis da... Noen erfaringer?
Altså... det er en del som ikke opererer med ventelister lengre og angivelig er det hos noen førstemann til mølla. Likevel tar de depositum ved bestilling og slentrer du innom får du ikke vite at de akkurat har fått levering med mindre du er meget god kunde eller har en bestilling inne.. De ringer også de med bestilling inne og sier ifra at «nå har klokken din kommet», men noen ventelistepraksis har de angivelig ikke ;p
Det kan vel derfor oppsummeres som en fin måte å si at du ikke kvalifiserer for å få bestille noe derifra på..