Cermit er et lazy-ass kallenavn, nesten like ille som «New Rootbeer». Foretrekker Starbucks jeg ihvertfallSyns Cermit virker å ha fått bredere appell enn Starbucks..
Tja. Syns Kermit med C er en særdeles smart videreføring for en Kermit med Ceramic.Cermit er et lazy-ass kallenavn, nesten like ille som «New Rootbeer». Foretrekker Starbucks jeg ihvertfall
Trenger litt veiledning rundt hva en skal regne som markedsverdi på en komplett 2014 norsksolgt 116610LN.
Hva omsettes disse for nå?
Sandblåst av en av Giorgia Mondanis' "most respected, honoured & respectable vintage watch-dealers".
Sandblåst av en av Giorgia Mondanis' "most respected, honoured & respectable vintage watch-dealers".
Gikk fra å være kun bokforlag, til nå også markedsplass for det de kaller "trusted sellers". Blir jo et minefelt når du går god for hundrevis av resellere og halv-shady vintage-dealers.Ser at Mondani får endel pepper i sosiale medier om dagen.
Hva er det jeg ikke har fått med meg?
Hvis du ser på mine to er der en liten forskjell. Den ikke-monterte har en liten millimeter «flate» på innsiden. Den Løvhagen har og dem jeg finner på nett har ganske stor flate mot bezelkant. Kan min være original eller kan det være en after-market? Har sett slike også på Internett, men er usikker på originalitet. Nesten kissing-four også...Mener å huske at flat for har 4 flater inni 4 tallet. Så ikke nødvendigvis så flat ut mot bezel kanten.
Vanskelig å ha fire interne flater uten flatt på toppen, da.Mener å huske at flat for har 4 flater inni 4 tallet. Så ikke nødvendigvis så flat ut mot bezel kanten.
Som sagt så er det også versjoner med 3 flater innvendig, så den på toppen er ikke avgjørende.Vanskelig å ha fire interne flater uten flatt på toppen, da.