Flere overraskelser på lur, gitt.Eneste overraskende var at de kun la på ca. 5%. Men det kommer vel mer snart
De måtte vel markere seg litt etter kladeisene til Omega kom tidligere i år hvis dette blir en ventelisteklokke så blir jeg overrasket. Den er vel nesten som en kuriosa å regne.Flere overraskelser på lur, gitt.
Ikke bare høyere priser, også en ny produksjonsmodell i titan i DeepSea Challenge.
Vis vedlegg 310243
50 mm, oppgitt til 11000 meter, lagd i "RLX titanium" (grade 5) og til sympatiske 276 750 norske kroner. Bare safirglasset er oppgitt til å være 9,5 mm tykt, så det blir nok en solid klump på armen.
Referanse 126067.
Som den første Explorer 2 er dette også en nisjeklokke. Omsorgsfulle Rolex «forkler» den som en diver men den er egentlig utviklet for den 0.8 promillen av verdens befolkning som lider av LA.Endelig en Rolex som ikke er for revisorer eller bruktbilselgere!!
Hvilke modeller er forbeholdt revisorer og hvilke er for bilselgere? Vanskelig å navigere mellom stigmaene.Endelig en Rolex som ikke er for revisorer eller bruktbilselgere!!
Hvilke modeller er forbeholdt revisorer og hvilke er for bilselgere? Vanskelig å navigere mellom stigmaene.
Tidssonens take med litt mer info og bilder
Rolex lanserer Sea-Dweller Deepsea Challenge i titan
Rolex klinker til med en heftig titan-dykker på 50 mm.www.tidssonen.no
Fin artikkel, men det er en subtil detalj på denne, som kanskje kan være et hint om en ny retning for Rolex?. Ren spekulasjon selvfølgelig, men dette er den første modellen på lenge med chamfered lugs
Den er jo smekker i forhold til Deep Sea Special (Deepsea Challenge fra 2012 i bakgrunnen her).Flere overraskelser på lur, gitt.
Ikke bare høyere priser, også en ny produksjonsmodell i titan i DeepSea Challenge.
Vis vedlegg 310243
50 mm, oppgitt til 11000 meter, lagd i "RLX titanium" (grade 5) og til sympatiske 276 750 norske kroner. Bare safirglasset er oppgitt til å være 9,5 mm tykt, så det blir nok en solid klump på armen.
Referanse 126067.
Ser ut som skive/glass/visere er samme size som tidligere, så hjelper nok ikke?Altså, de gangene jeg er på 11.000 meters dyp, så trenger jeg 50mm for å klare å se noe. Tøft valg. Kjøper nok ikke, men liker at de går hardt ut.
Vel, det flyter egentlig i (kanskje) overraskende høy grad over i hverandre