- Medlem
- 26. april 2011
Flere som syns det er bølletøft med minuttmarkering rundt hele bezel?
funker det med Erika´s på fxd´n?, er det original tilpasning eller dremel-fit
Egen løsning for FXD, funker supert!funker det med Erika´s på fxd´n?, er det original tilpasning eller dremel-fit
funker det med Erika´s på fxd´n?, er det original tilpasning eller dremel-fit
JaBor ikke i by med rolex så ikke så enkelt å stikkw innom,
nå som reseller markedet er i fritt fall og det ryktes om relativt korte ventetider. Er det grunnlag for optimisme i forhold til å få lov å stå på venteliste?
Har ikke kjøpshistorikk hos rolex forhandlere.
Nei. Ikke ennå iallefall. Fremdeles for mange som ønsker en stål-Rolex enn hva det er ønskelig/hensiktsmessig å ha på liste.Bor ikke i by med rolex så ikke så enkelt å stikkw innom,
nå som reseller markedet er i fritt fall og det ryktes om relativt korte ventetider. Er det grunnlag for optimisme i forhold til å få lov å stå på venteliste?
Har ikke kjøpshistorikk hos rolex forhandlere.
Kloke ord. Det er nok fasit kort oppsummert.Tålmodighet er en dyd sies det. Bjerke og andre forhandlere gjør en god jobb i å prioritere kunder. Oppfattes nok mer negativt enn det det er, ettersom de fleste nye kunder får kategorisk nei og roper høyt om det.
Men har det noengang vært en Rolex på månen?Jeg lærer noe nytt hver dag. Jeg var ikke klar over at flere av astronautene valgte å bruke egen Rolex på turene ut i verdensrommet.
Vis vedlegg 352098
Ja. GMT-Master på hånden til Edgar Mitchell. Kilde.Men har det noengang vært en Rolex på månen?
Jeg lærer noe nytt hver dag. Jeg var ikke klar over at flere av astronautene valgte å bruke egen Rolex på turene ut i verdensrommet.
Vis vedlegg 352098