Historien fikk en lykkelig sluttDer er jeg enig. Det ville vært mer ryddig.
Historien fikk en lykkelig sluttDer er jeg enig. Det ville vært mer ryddig.
Hei, alt for lite Har en selv med brun skive og en i stål med blå skive. Er meget godt fornøyd med begge.Hei,
Noen som vet hva en brukt Yacht-Master Everose Gold går for i disse dager?
Har 124060 og 126710BLNR med begge lenkene (jub/oyster).Dere som har/har hatt GMT Master BLNR og har/har hatt svart sub også. Hvordan oppleves disse opp mot hverandre? Blir det likt eller utfyller de hverandre? Har selv svart sub og snuser på BLNR med jubilee, men er også opptatt av å ikke ha altfor like klokker i boksen. Syntes BLNR er frekk og blir litt annerledes med jubilee. Men den er unektelig lik en sub også. Håper på deres betrakninger! Er ofte noe annet irl enn på bilder
Jeg er hatt begge to i noen år nå, valgte å selge 124060 og bestilte 126610LV i stedet. De levde godt side om side, men til slutt landet jeg på at suben ble litt kjedelig og kanskje litt lik. Min ubestridte favorittklokke er BLNR så den var det aldri noe tema å bytte ut. Suben har jeg fortsatt ikke savnet mens jeg venter på den nye.Dere som har/har hatt GMT Master BLNR og har/har hatt svart sub også. Hvordan oppleves disse opp mot hverandre? Blir det likt eller utfyller de hverandre? Har selv svart sub og snuser på BLNR med jubilee, men er også opptatt av å ikke ha altfor like klokker i boksen. Syntes BLNR er frekk og blir litt annerledes med jubilee. Men den er unektelig lik en sub også. Håper på deres betrakninger! Er ofte noe annet irl enn på bilder
16610LV forkledd som Tudors nye vidunder...
Takk. Det er en 16610LV påsatt en original LN-insert på en original 62510H "50" lenke, så en rimelig forkledd "Kermit".Disse bildene med den gule jakken var rå. Skikkelig kule bilder. Er vel LN du har på håndleddet?
Rolex-kvikk lunsj Håper ikke det ble obligatoriske hairlines når du smakte og at den ble spist i rotasjon med andre sjokolader. Pakk den heller ned og selg den som NOS om noen år. Og håper MVA er ok? Lukter penger i kassaVis vedlegg 369432
Vis vedlegg 369434
Vis vedlegg 369435
En hyggelig overraskelse en onsdagskveld
Rolexsjokolade - den var ny. God var den også
Den skal konsumeres i sin helhet. Meget velsmakende, og en hyggelig gest fra Norges mest forhatte ADRolex-kvikk lunsj Håper ikke det ble obligatoriske hairlines når du smakte og at den ble spist i rotasjon med andre sjokolader. Pakk den heller ned og selg den som NOS om noen år. Og håper MVA er ok? Lukter penger i kassa
Vis vedlegg 369432
Vis vedlegg 369434
Vis vedlegg 369435
En hyggelig overraskelse en onsdagskveld
Rolexsjokolade - den var ny. God var den også
Blir ikke loddet ut på Facebook, altså?
Facebook og utlodding overlater jeg til de eminente og anerkjente. Samt importører av kinesisk bais uten skam i livet og null respekt for norsk lov. Best sånn.Blir ikke loddet ut på Facebook, altså?