Romjul i Haugesund

Gratulerer med ny livsvenn fra Rolex. Denne kommer du til å beholde, tidløs!

Takk, ja, jeg regner med det. Det er jo i mine øyne det perfekte all round uret, det er ikke noe å bli lei av designmessig og det er allsidig nok til at det vil få veldig mye armtid.

Gratulerer med kanonklokke :D
Det må være herlig å debutere som medlem i "Rolexfamilien" med flett ny klokke, nyt den!

Gratulerer med kanonklokke :D
Det må være herlig å debutere som medlem i "Rolexfamilien" med flett ny klokke, nyt den!

Ja, jeg har brukt en del tid på å se etter passende brukte eksemplarer. En del er tilgjengelige via rolexforums, men momsa inn i Norge så blir prisen rundt 30k uansett, og da følte jeg det var verd de siste kronene å vite hvor alle riper og hakk kommer fra.

Gratulerer så mye! En utrolig flott Rolex :) Regner med at Espen alt har sendt deg PM med spørsmål om å kjøpe den? :p

Takk igjen for alle gratulasjoner :)

Et par kjappe spørsmål.

Papirene ligger utrolig hardt klemt fast i lommen i lokket av boksen. Er det noe triks for å få disse ut, eller må jeg bare pirke og plundre for å få de ut?

Og, når jeg kjøpte den fjernet jeg plasten på baklokket. Urmakeren nevnte at denne gjerne satt på til første service... stemmer virkelig dette? Jeg kunne i alle fall aldri tenke meg å ha denne hengende på i fem år... mulig jeg bare misforstod ham.

Takk.

Papirene sitter veldig godt, lirk dem ut og ikke legg de tilbake :p (men ta godt vare på de)

Plasten kan du gjøre som du vil med, er noen som liker å ha den der andre river den av så fort som mulig. For min del er det bare og fjerne den.

Bare la papirene ligge, med mindre du absolutt vil titte på dem ;) Skal du ha dem ut, er det bare å lirke fingeren inn på baksiden av mappen og dra den ut med litt makt.

Ser fra tid til annen på TRF at noen sverger på å ha all plasten på til den faller av av seg selv. Plasten er bare der for transportbeskyttelse, så det er absolutt ingen grunn til å la den henge på. Ta den av og nyt klokka til det fulle, mener nå jeg :) Liker du følelsen av plast mot håndleddet, kjøper du en Swatch :p

Bare la papirene ligge, med mindre du absolutt vil titte på dem ;) Skal du ha dem ut, er det bare å lirke fingeren inn på baksiden av mappen og dra den ut med litt makt.

Ser fra tid til annen på TRF at noen sverger på å ha all plasten på til den faller av av seg selv. Plasten er bare der for transportbeskyttelse, så det er absolutt ingen grunn til å la den henge på. Ta den av og nyt klokka til det fulle, mener nå jeg :) Liker du følelsen av plast mot håndleddet, kjøper du en Swatch :p

Hehe, for all del, jeg tok den av før jeg bar klokka ut av butikken, det jeg stusset på var utsagnet om at "plasten gjerne sitter på til første service"... kanskje han mente de gamle hologramklistremerkene, de satt vel bedre fast?