RubberB for Deep Sea

Dødskult! Synes dette så meget bra ut, veldig bra at remmen blir bredere der lugsa slutter. Sikkert mange som også setter pris på at de har egen lås nå. Tror det hadde blitt snålt med en Rolex lås på en så bred rem.

Wow ! Det så jo helt rått ut. Nå må de bare hoste opp en modell for SubC også.

Jeg elsker remmene fra RubberB. Rolex får liksom en helt ny aktualitet med gummi syns jeg. Etter at en eller annen(husker ikke navnet i farten) postet bilde av sin explorer med RubberB ble jeg nesten fortapt i explorer. Bare nesten men det sier allikevel mye at litt gummi kan heve et ur så smye som det det gjorde for meg. Ta masse bilder nå r du får den og legg ut. Blir kjempe. Lager de foresten bare til Rolex. Skulle gjerne sett en Aquaterra med en sånn også. Da hadde jeg nok nesten blitt fortapt i den også:cool:

Dæven, tok meg greit i å tenke at dssd med gummi ville vært rå sommerklokke. Klyp meg!

Utrolig tøffe reimer, fikk en plutselig trang til å kjøpe en til sub'en og bruke den som sommerbeater i stedet for å kjøpe noe nytt. What to do..

Gummi på Rolex er jo vanvittig kult! Fatter ikke hvorfor Rolex er de eneste som ikke tilbyr OEM gummi.

Jeg skal ha meg en rød til min LV til høsten.

Grøss, neida.

Men en sort kan det bli. Men det forutsetter at den kommer med egen buckle. Man må ha fritidsproblemer for å gidde å flytte glidelocken over på gummi :confused:

Smått fantastisk, jeg bestilte den 4 og nå er jammen meg UPS ute for å levere pakken allerede. Desverre er hverken jeg eller klokka hjemme :(

UPS droppet i postkassen :)

Min Deep Sea er desverre hos urmaker for bezelinsertbytte, men jeg har tatt et par bilder av den andre RubberB-remmen. Jeg kjøpte den til 14060, men den passer som bildet viser til gmt c og Daytona også.

bc7c812b-e1b5-84bb.jpg

bc7c812b-e1c8-e09b.jpg

bc7c812b-e1d5-0a71.jpg

Når det gjelder SD strappen så ser
den betydelig bredere enn originalen. En skikkelig review følger når klokken er tilbake og jeg har fått litt armtid med ny rem.
bc7c812b-e2c7-9965.jpg

Gleder meg til å se noen bilder når du får montert dette. Knallbra at noen lager kvalitets reimer i gummi til Rolex, jeg hadde kjøpt til min expl hvis ikke det var for at jeg må flytte over spenna fra stållenka, for jeg synes ikke det ser noe fint ut med spenne med rute-mønster på en plain gummi reim.

Gleder meg til å se noen bilder når du får montert dette. Knallbra at noen lager kvalitets reimer i gummi til Rolex, jeg hadde kjøpt til min expl hvis ikke det var for at jeg må flytte over spenna fra stållenka, for jeg synes ikke det ser noe fint ut med spenne med rute-mønster på en plain gummi reim.

Sliter med samme selv, eneste grunnen til at jeg ikke trykker kjøp er for at jeg ikke vil flytte spennen over.
Var så frekk og sendte en mail og spurte om det var mulig å få det til, fikk svar tilbake at de holdt på å utvikle det og at jeg måtte sjekke siden dems i løpet av året :p

Edit: Fikk ny mail akkurat, kunne regne med at det kom rundt september.

Sliter med samme selv, eneste grunnen til at jeg ikke trykker kjøp er for at jeg ikke vil flytte spennen over.
Var så frekk og sendte en mail og spurte om det var mulig å få det til, fikk svar tilbake at de holdt på å utvikle det og at jeg måtte sjekke siden dems i løpet av året :p

Edit: Fikk ny mail akkurat, kunne regne med at det kom rundt september.

Godt å høre da, blir det nok gummi på meg etterhvert også:)

Utrolig kult, kanskje vi skulle slå oss sammen og bestille flere, til rabatterte priser ?

Gåe jo an å slenge avgårde en mail, og høre om de ka gi en allright pris på et gruppekjøp, sikkert endel som kunne tenkt seg gummireim, hvis de fikser løsningen på spenna.