Hei! Jeg leter etter en rustfritt stål lenke til min Big Pilot ref. 500401. Noen forslag?
tristan Medlem 15. feb. 2016 Innlegg 2 Sted Oslo 4. juli 2023 #1 Hei! Jeg leter etter en rustfritt stål lenke til min Big Pilot ref. 500401. Noen forslag?
Hammerfjord Medlem 25. juli 2012 Innlegg 6.551 Sted Troms 4. juli 2023 #2 Personlig, hadde jeg valgt en tysk Staib mesh i "matt" overflate. Noe som det. Staib Milanaise strap, w 22 mm, l 150 mm, 2792 - MATT | Bracelets for Watches 22 mm Staib metal watch strap, milanaise / mesh with extension links and double folding buckle, matt www.bracelets-for-watches.com Disse kommer i forskjellige lengder, bredder, tykkelser, med folde- eller dykkerlås. Her er en forhandler Staib linker til. Staib Germany | Bracelets for Watches www.bracelets-for-watches.com
Personlig, hadde jeg valgt en tysk Staib mesh i "matt" overflate. Noe som det. Staib Milanaise strap, w 22 mm, l 150 mm, 2792 - MATT | Bracelets for Watches 22 mm Staib metal watch strap, milanaise / mesh with extension links and double folding buckle, matt www.bracelets-for-watches.com Disse kommer i forskjellige lengder, bredder, tykkelser, med folde- eller dykkerlås. Her er en forhandler Staib linker til. Staib Germany | Bracelets for Watches www.bracelets-for-watches.com
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.703 Sted Oslo / / Bergen 5. juli 2023 #3 tristan skrev: Hei! Jeg leter etter en rustfritt stål lenke til min Big Pilot ref. 500401. Noen forslag? Klikk for å utvide... Om du har en Big Pilot, er jo prikken over i'en nettopp den legendariske skinnremmen....jeg personlig ville ikke gått for stållenke, men smaken er jo så forskjellig.... Lykke til med valget... Reaksjoner: Carrera
tristan skrev: Hei! Jeg leter etter en rustfritt stål lenke til min Big Pilot ref. 500401. Noen forslag? Klikk for å utvide... Om du har en Big Pilot, er jo prikken over i'en nettopp den legendariske skinnremmen....jeg personlig ville ikke gått for stållenke, men smaken er jo så forskjellig.... Lykke til med valget...
Ole Støttemedlem Medlem 31. aug. 2009 Innlegg 193 Sted Oslo 5. juli 2023 #4 Etter en tur på google stemmer jeg for å kjøpe 43 på lenke Reaksjoner: morbra