Ryggsekk til hverdagsbruk

Det virker som om bølgen av amerikanske retro "klatre"sekker (alt med de firkantede "grisetrynene") og annen amerikansk heritage (slik som Herschel) er på full fart ut av motebildet. Jeg så veldig mye mindre slike sekker på bransjemessene i sommer (der presenteres nyhetene for sommeren 2015) og alle jeg har pratet med er enstemte om det.
Trender som virker å komme er klassiske materialer i nye og moderne former. Brooks har nok truffet en slags innertier her, og Bedouin Foundry har flotte (men dyre) messengerbager.
Ellers er fremdeles den nye amerikanske messengerbag-bølgen sterk i sin nisje -også rolltop-sekker basert på samme stil. Mission Workshop og Chrome bør nevnes, men det er mange andre
 
Har lenge siklet på sekker fra denne "manufakturen",
de oppleves som neo-genuint American Made - selv om jeg mistenker at de er sydd sammen av barn i Bangladesh.

I bring you -
M0gMzQd.jpg

Herschel Supply Little America - 23.5l
Kanskje ikke Sonens første men første med "backshot"? :)


@Leon :)
Fornøyd med denne @adamskater?
Er for mye bøker til å forsvare bruken av veske dette semesteret, så vurderer å krype til korset å gå til innkjøp av sekk.
 
@lantin digger dess funksjoner vs. størrelse vs. opplevd kvalitet men valgte helt feil farve.
Litt for farveglad i et døllt ingeniørmiljø og litt "picnic"-feeling på innmaten. Men er det noe som faler i smak så kjør på.

Har siden den gang oppgradert til Mountain Hardwear Frequentor 30l (finnes i 20l med) og den oppleves som litt mer diskré og kanskje litt mindre volum men funker for laptop, kindle, nøkler og en bok eller tre.
mhw-ou6263.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: lantin