Rykte ???

Anders skrev:
BRIO1368 skrev:
Anders skrev:
Flott for alle fansen, da! Regner med at Paneristi Norway vil vokse framover ...

Hva som vil skje med en evt. Paneristi Norway, vites ikke......men blablabla


Jaddajadda ;) Oslo Paneristi, da. Uansett, grattis! Nå er det ikke bare her på Frogner Panerai blir å se, men under hver rosa skjorteerme i hele byen :mrgreen:


Ethvert rosa skorteerme!lol. den var stygg Anders :p jeg har lenge vært en østkant Paneristi uansett.
Det følger Sosiologen Pierre Boerdieu teori om distinksjon. Når mange får øynene opp for noe må visst de de virkelig interesserte gå videre til noe annet. Regner med at jeg fremdeles kan gå trygt med Dornblueth og T skjorte slik jeg pleier;)

Du må skaffe deg en PAM , det er som med barn du vet ikke følelsen før du har fått en.
Vi snakkes,
 
Er det noen av disse klokkene som er 40mm? Kunne godt tenkt meg en Panerai, men 44mm og oppover blitt for drøyt for min del.
 
Bullit skrev:
Er det noen av disse klokkene som er 40mm? Kunne godt tenkt meg en Panerai, men 44mm og oppover blitt for drøyt for min del.
Alexander( butikksjef) sa de skulle få/ha inne 2x 40mm.
skal se på lista kanskje jeg kjenner igjen noen modeller. ellers kan du gå inn på panerai.com å se.
Lykke til :)
 
Bullit skrev:
Er det noen av disse klokkene som er 40mm? Kunne godt tenkt meg en Panerai, men 44mm og oppover blitt for drøyt for min del.

Pam 48 og Pam 51 er i 40mm
 
Hei.
Da fikk jeg visst gleden av å være den første kjøper av Panerai fra AD i Norge. Jeg gikk lykkelig ut fra Bjerke i går med 5-eren som er nevnt tidligere i tråden. Er ny på dette forumet, og ny som Panerai-eier.
Jeg er vel litt over gjennomsnittet interessert, men slett ingen ekspert. Ble oppmerksom på Panerai ganske nylig, og fikk med meg foredraget på det siste NURK-møtet. Hadde i grunnen tenkt å gå for en 40mm modell, men da jeg fikk prøve denne var jeg helt solgt. Er utrolig fornøyd med valget.
 
Gratulerer ! Et bra kjøp og sikkert en lykkelig ny Paneristi !! Logo'en er en sikker og klassisk modell.

Du er hjertelig velkommen på vår GTG på fredag !! :D
Send meg en PM om det er av interesse !
 
WOW!!! Grattis. 5èrn er et godt stykke Pam.
Send oss gjerne bilder.