Har hatt en dialog med Bjerke om blant annet å sette meg på liste på den nye GMT'n. Jeg står allerede på liste hos de på en Daytona - og har medelt at jeg kun skal ha
ett av disse 2 urene (det av de som kan leveres først - jeg trenger et "dress-up" ur).
Jeg tar sterk avstand fra prishysteriet og vil
OM jeg hadde fått muligheten til å få begge levert, kun takket ja til ett av disse.
Jeg har forstått på en av mine kontakter hos Bjerke, at de nå søker og rydde opp i det "liste-kaos" som rår for tiden og at de har kontaktet flere "liste-kunder" og medelt at de dessverre måtte bli slettet fra listene.
Dette fordi det både for AD'r og deres kunder, er meningsløst å stå på en liste med en antatt leveranse mange år frem i tid.
Jeg forstår at dette skaper frustrasjon, men ble oppriktig sjokkert over at butikkansatte hos Bjerke da hadde blitt skjelt ut på det groveste og faktisk blitt utsatt for trusler. Jeg tror inv
istorene er blitt helt sinnsyke jeg
- SKJERPINGS folkens!
Så til "liste policyen" for GMT'n.
Det som jeg har blitt fortalt, er at foreløpig så er INGEN enda lovet plass på noen "GMT liste".
Det er en forespørsel prosess, som de til nå har tatt imot navneopptak på og som skal evalueres i løpet av 2-3 uker, for så å melde tilbake hvordan mulighetene er på denne modellen - når Bjerke selv har fått en oversikt over sine leveranser.
Slik jeg forsto det så var det absolutt ikke noe automatikk i at det "hellige brorskap av blodkonsumerende ballepiskende gubber" ville bli prioritert i denne prosessen ref.
@twt2 .