Søker arbeidsbeater, forslag?

Medlem
1. des. 2010
Sted
Haugesund
Hei

Startet i ny jobb denne måneden, så nå trenger jeg en skikkelig arbeidsbeater.
Kommer til å jobbe endel ute i gjerne litt hardt vær, i høyden osv. Så kriteriene er som følger:

-Ikke koste allverden da den skal "ødelegges" over tid ;)
-Tåle litt hardt arbeid
-Holde vannet ute om jeg tilfeldigvis skulle dette på sjøen eller lignende
-Se bra ut såklart

-Oliver

Gratulerer med ny jobb. Snakker vi tilkomstteknikk offshore?

Anyway så vil en dykkerklokke fra Sinn passe dine behov.

Orient New Mako

2011-06-12210806.jpg

Har du et litt mer eksakt budsjett? Slik jeg ser det har du vanvittig mange muligheter her. Dette er kanskje et av de mest spennende markedene siden det er så mange å velge i.

Takk for fine svar allesammen! Har sjekket ut endel, og har funnet ut at en Helson Shark Diver er noe for meg,
så om du har en liggende å støve ned så ta kontakt på PM :)

-Oliver

Hva er galt med å bruke Colten du skal selge på som jobb klokke. Den er jo solid og tåler vel det bruket du nevner. Den taper seg vel ikke mer i verdi ved bruk en tapet du får ved å selge den å kjøpe en ny?

Slik tenker jeg i hvertfall og bruker min nye Tag på jobb hver dag selv om jeg bruker både vinkelslipere og sveis på jobb nesten daglig.

Hva er galt med å bruke Colten du skal selge på som jobb klokke. Den er jo solid og tåler vel det bruket du nevner. Den taper seg vel ikke mer i verdi ved bruk en tapet du får ved å selge den å kjøpe en ny?

...

+1 :)

Takk for fine svar allesammen! Har sjekket ut endel, og har funnet ut at en Helson Shark Diver er noe for meg,
så om du har en liggende å støve ned så ta kontakt på PM :)

-Oliver

Ulempen med Helson Shark Diver er at den er så stor og massiv at du kommer til å slå den borti alt du treffer på. Kanskje ikke noen ulempe at det da er en beater, men det blir allikevel et irritasjonsmoment etter hvert.

Har ikke kjøpt den enda, men det kan fort skje;) Koster 5490,- hos norsk AD, og det er mye klokke for penga og modellen er splitter ny, kom nå i august:)