Søndagsunboxing..

Midas Mulligan

Støttemedlem
Medlem
23. okt. 2011
Sted
Oslo
Jeg hadde en naiv tanke om at kjøpelysten ville roe seg etter å ha fått exploreren i hus. Who was I kidding!:)

Explorerens utrolige presence der den lå selvsikker og overbevisende med sin hvite skive og markante visere var så blendende at den satte sine samboere i klokkeboksen i forlegenhet. Dog lot selvfølgelig ikke den eldre vintage-garde seg affisere i nevneverdig grad av denne sporty jyplingen, men det ble klart at grep måtte tas for å gjenopprette harmoni og stabilitet. Hvem ville i såfall egne seg til å fylle denne rollen? At kandidaten måtte ha en presence, skive og visere med samme selvsikkerhet og overbevisning var åpenbart. Dog kunne ikke fasade alene avhjelpe situasjonen. Kandidaten måtte også overbevise med sitt innhold - kunne jeg finne en manufaktur som våget å la seg sammenligne? Listen ble raskt snevret inn og etter at et window of opportunity åpnet seg her på sonen var det bare å slå til.

Min nyeste tilvekst ankom allerede i går, men gjør sin entré først idag.

Let's get to it!
585b2e38-a173-91ab.jpg

Her følger alt med.. Check!
585b2e38-a1ae-7d2c.jpg

Sniktitt..
585b2e38-a1eb-8422.jpg

Tada!
585b2e38-a202-364f.jpg

Omega Seamaster Planet Ocean XL kaliber 8500
585b2e38-a212-0ea9.jpg

585b2e38-a23e-9ef5.jpg

Det måtte jo bli PO. Det er nærmest selvforklarende:)

Igjen råder det fred og fordraglighet i boksen. For now......

Takk for kikken!

Lyst er vel noe vi alle har her på galehuset...............ingenting roer seg.:p
Og om man noen gang skulle være i tvil (måtte det aldri skje) så er dette forumet som medisin å regne.

Grattis med flott PO.