Vet du mer om når den skal legges ut for salg @chrbir?
Vet du mer om når den skal legges ut for salg @chrbir?
Kunne tenkt meg en slik, men foreløpig er språkbarrieren litt for storS.U.F Helsinki x KH 10v -juhlakello on nyt tilattavissa! EDIT: varattu täyteen
Ilmoita sitova halukkuutesi hankkia kello täyttämällä oheinen lomake. Hankinta-oikeus vahvistetaan viimeistään vuorokauden kuluttua ilmoittamisesta. Max 1kpl/henkilö, hinta 3286eurkelloharrastajat.fi
Safari fikset autoutfylling herKunne tenkt meg en slik, men foreløpig er språkbarrieren litt for stor
Kom over denne perlen fra Sarpaneva igår Nok bling @Edzilla og @Guybrush Threepwood ?
Vis vedlegg 356118
Kom over denne perlen fra Sarpaneva igår Nok bling @Edzilla og @Guybrush Threepwood ?
Vis vedlegg 356118
Dere følger ikke med i timen gutter. Det er titan som er the shit nå, gull og diamanter er for menigmann!Denne var bare helt smukk!!
Men som du veit. Kan aldri bli nok bling!
Puh - jeg er heldigvis godt dekket, volummessig, med tanke på titanDere følger ikke med i timen gutter. Det er titan som er the shit nå, gull og diamanter er for menigmann!
Gratulerer!Blir lenke på starten av det nye året. Imponerer med opplevd byggekvalitet, design og komfort. Virkelig et klassenke!
Vis vedlegg 356529Vis vedlegg 356530Vis vedlegg 356531
Tusen takk! Det spørs om ikke det hadde sitti som smurt på Lunations…..Gratulerer!