Det skulle ikke forundre meg . Kort tid etter lanseringen av Super1 da. Begynner å få en del sporty modeller nå. Forvirrer meg litt at det var Sarpaneva sin Instagram-konto som først annonserte det og ikke S.U.F sin. Det skulle vel tale imot Vehetinen..?Ny Vetehinen?
Tror rekkefølgen er litt tilfeldig. Moomin ble vel også først hintet til på Sarpaneva-kontoen.Det skulle ikke forundre meg . Kort tid etter lanseringen av Super1 da. Begynner å få en del sporty modeller nå. Forvirrer meg litt at det var Sarpaneva sin Instagram-konto som først annonserte det og ikke S.U.F sin. Det skulle vel tale imot Vehetinen..?
Kanskje, men det kom vel både en grønn og lilla variant tidligere i år.Ny variant av 180 ifølge nyhetsbrevet jeg fikk i går.
Hva tror dere, grønn skive?
Kanskje, men det kom vel både en grønn og lilla variant tidligere i år.
Ja, er egentlig snodig. Julepresangen til meg selv som kom i dag er nr. 42 av 50.Stusser litt på at de andre som kun er laget i 50 eks hver enda ikke er solgt ut. Er det virkelig så smalt marked for disse?
Gratulerer! Ille fin!Ja, er egentlig snodig. Julepresangen til meg selv som kom i dag er nr. 42 av 50.
Vis vedlegg 225988
Vis vedlegg 225989
Vis vedlegg 225990
Gratulerer! Det begynner å bli en liten populasjon her inne nå.Ja, er egentlig snodig. Julepresangen til meg selv som kom i dag er nr. 42 av 50.
Vis vedlegg 225988
Vis vedlegg 225989
Vis vedlegg 225990