Det er vel større sannsynlighet for en god deal på korona enn på en kroneEr det ikke ekstremt uforsvarlig av Urmaker Bjerke å invitere til førsalg og salg i disse Corona tider? Er ikke lett å holde god avstand i lokalene i Karl Johans gate iallfall
«Eksklusivt» førsalg i butikkenes åpningstider. Kodeordet i døra er «flipper»
Har prøvd å sende de et par mail ettersom jeg ikke kommer meg inn i dag, men inget svar så langt...Funker ikke bra med epost fra Bjerke heller, men det er bra for dem at det er god pågang. Markedet er i endring og invistorene har muligens beveget seg over i gråmarkedet for støvmasker og antibac
Har prøvd å sende de et par mail ettersom jeg ikke kommer meg inn i dag, men inget svar så langt...
+1Har prøvd å sende de et par mail ettersom jeg ikke kommer meg inn i dag, men inget svar så langt...
Gratulerer så mye med flott klokke! Ser frem til å se nærmere på den!Var innom Bjerke i dag, mye bra tilbud fra de fleste av merkene. Greide å gå ut døra med en som ikke var på salg. PAM 982, byttet til Norsk custom Rokke-reim. Skiven er helt magisk.Vis vedlegg 185581Vis vedlegg 185582
Dette var kult. Rokke reim! Fantastisk.Var innom Bjerke i dag, mye bra tilbud fra de fleste av merkene. Greide å gå ut døra med en som ikke var på salg. PAM 982, byttet til Norsk custom Rokke-reim. Skiven er helt magisk.Vis vedlegg 185581Vis vedlegg 185582
Har noen fått med seg hva Bjerke har av Blancpain og Breguet på salg? Hvis noe som helst da..