Salg hos Bjerke

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Sted
Oslo
Noen som har vært innom?

http://www.raceinfo.no/temp/01_19.jpg
01_19.jpg

Akk! At jeg ikke visste om dette tidligere! Håper det ikke var noen interessante tilbud jeg gikk glipp av :/
Edit: Måtte lese over det to ganger. Alt håp er ikke ute :)

Hadde selv ikke muligheten i dag. Huff...
Men er det noen som har en oversikt over hva som er på salg?

De hadde en del gode dealer på Breitling, et par JLC og en superfet Offshore Boutique-edition. Ellers var det en helgull Bvlgari til halv pris + en del forskjellige dameur.

Det var visst også avslag på alle TH og Breitling på lager, men husker ikke prosentsatsen.

@Mogens var det vært turen... :) :)

Får ringe og høre hva slags tilbud dem har...

Redigert av en moderator:
Nei, det var som det pleier ikke verdt turen (for meg i alle fall).. Men er du på jakt etter en breitling eller Tag Heuer så ville jeg nok kanskje vært av en annen oppfatning.

Nei, det var som det pleier ikke verdt turen (for meg i alle fall).. Men er du på jakt etter en breitling eller Tag Heuer så ville jeg nok kanskje vært av en annen oppfatning.

Husker du rabatt satsen på Tag Heuer har sett veldig... veldig forsiktig på en grand carrera rs(2) klokke.

Det er mere et kansje kansje... ;)

De hadde en del gode dealer på Breitling, et par JLC og en superfet Offshore Boutique-edition. Ellers var det en helgull Bvlgari til halv pris + en del forskjellige dameur.

Det var visst også avslag på alle TH og Breitling på lager, men husker ikke prosentsatsen.

VAr det den med noe orange og litt atypisk bezel de hadde der ?

Var innom i Bergen, mye Breitling og TH, samt noen Omega modeller med redusert pris. Fikk også 10% på det de måtte bestille, lurte litt på en Speedmaster Pro (3750.50.00), som med rabatt kom ned i rett over 25k, som vel er en tusenlapp mer enn hos Urverket, fair pris, men vet ikke om tidspunktet er helt rett akkurat nå.

Det er en Datejust i hvitt gull og en ladysize Datejust i gult gull med god rabatt. Det var også en Turnograph i stål som var satt ned en del.