Salg hos Bjerke!

G

Guest571

Guest
Var innom Bjerke i dag (Karl Johan) og de har begynt årets salg. Masse fint til gode priser, bla. en jlc master compressor chrono til 65000 kr, husker jeg riktig var den satt ned fra 105000 kr.

De hadde også litt rabatt på noen Rolex modeller. AP RO hadde de også satt ned så mye som 60000 kr. Panerai derimot hadde de ikke noe salg på:(

Det var nå jeg skulle hatt 60k tilgjengelig til en splitter ny AP RO...

Kostet AP RO 60k der? Sendte mail nå og sa at jeg gjerne skulle ha slått kloa i en!

Hvilke andre klokker hadde de inne? Kommer ikke til Norge før slutten av neste uke, så får evt. ta meg en tur på fredag..

Kostet AP RO 60k der? Sendte mail nå og sa at jeg gjerne skulle ha slått kloa i en!

Hvilke andre klokker hadde de inne? Kommer ikke til Norge før slutten av neste uke, så får evt. ta meg en tur på fredag..

Satt ned med 60k. Innebærer vel en pris på ca 100k ? :D

Satt ned med 60k. Innebærer vel en pris på ca 100k ? :D

Da jeg var innom der sist lå AP ROO på rundt 150k, og RO er jo noen titalls billgere mener jeg. Uansett, får jeg den til rundt 80 så skal jeg være strålende fornøyd ;)

Et kjapt søk avklarte det relativt greit. Nypris på Urverket er 127k mens veilledende ligger på 142k.

Får sjekke om Bjerke kan holde av en til meg ;)

Et kjapt søk avklarte det relativt greit. Nypris på Urverket er 127k mens veilledende ligger på 142k.

Tror du skal ta Urverket.no med en klype salt. Ikke alle veil. prisene der som stemmer overens med norske forhandlere.

Prinsensgate hadde følgende Rolex med rabatt, DateJust TOG, stål wg bezel 38k, samt helgull Daytona til 166k.

Noen som vet hvilke Rolex KarlJohangt, har rabatt på ?

Regards :)
AW

Jeg ser at urverket.no har en oppgitt listepris på rundt 96. Men, jeg mener at listeprisen i Norge i fjor høst var ca. 85.

Den er i hvert fall ikke over 100.

MEN, 60 er uansett en bra pris :)

60000 kr var MAKS avslag på noen av AP modellene de hadde utstilt, klokken som var sat ned så mye som 60000 kr var en helgull AP med en utgangspris på over 200000 kr.

Beklager om jeg formulerte meg feil, men som sagt, masse snaks til god pris:)

Prinsensgate hadde følgende Rolex med rabatt, DateJust TOG, stål wg bezel 38k, samt helgull Daytona til 166k.

Noen som vet hvilke Rolex KarlJohangt, har rabatt på ?

Regards :)
AW

De hadde en Datejust med blå skive til 40´, satt ned fra 52´. Når jeg var innom satt de og fylte ut prisskilt, så jeg rakk ikke å se hva annet de hadde.

60000 kr var MAKS avslag på noen av AP modellene de hadde utstilt, klokken som var sat ned så mye som 60000 kr var en helgull AP med en utgangspris på over 200000 kr.

Beklager om jeg formulerte meg feil, men som sagt, masse snaks til god pris:)

Aha! Hehe... Tror det var mange som øynet muligheten til å skaffe seg en billig RO nå, meg selv inkludert :p

Den helgullen, var det gummirem på den?

Aha! Hehe... Tror det var mange som øynet muligheten til å skaffe seg en billig RO nå, meg selv inkludert :p

Den helgullen, var det gummirem på den?

Absolutt! Men en helgull er vel kanskje ikke å forakte det heller? Jeg får sende en mann til å utforske saken! ;)

fra mailen

Priseksempler - Karl Johans gate 31, Oslo

Jaeger-LeCoultre
Master Compressor Diver GMT i titan med gummi lenke - før 74.800,- NÅ 44.900,-
Reverso Squadra World Cronograph i titan med sort alligator rem- før 117.000,- NÅ 70.200,-
Master compressor Extreme World Chronograph med alligator rem - før 108.000,- NÅ 64.800,-
Reverso Florale i hvitt gull med diamanter og lys beige croco rem - før 138.900,- NÅ 83.300,-

Audemars Piguet
Jules Audemars chronograph i rødt gull med brun rem - før 250.000,- NÅ 175.000,-
Jules Audemars i rødt gull med sort rem - før 126.000,- NÅ 88.200,-

Breitling
Chronomat Evolution i stål med blå skive og lys beige croco rem - før 38.270,- NÅ 30.600,-
Chrono Cocpit i stål/rødt gull med lenke og diamant bezel - før 99.350,- NÅ 79.400,-

Cartier
Ballon Bleu small i gull og stål - før 44.000,- NÅ 22.000,-
Tank Solo small i stål med sort croco rem - før 15.600,- NÅ 7.800,-