Salg hos Urmaker Bjerke 4-7 mars 2015

Nå var vel dessverre både Rolex og Panerai det jeg fokuserte minst på – jeg ble litt opphengt i IWC og et par flotte AP’er, som det selvfølgelig ikke var salg på. La dog merke til 2 stk. Oyster Perpetual, den med sort og oransje skive (116000/4?) – mener prisen var 29k. Tror også det var en PAM Ceramica og litt annet (ukurant), uten at jeg greier å huske modellnumrene.

Kan også "glede" de som allerede har en AP RO med at prisen på 15400 nå er 155K - etter en prisoppgang på 23 % (!!!)

For 1.5 - 2 år siden var jeg på venteliste på hvit 15400, da 99K. Så spratt den opp til ca 125K rett etter...og nå 155K! Villere enn Rolex!

Gikk en rask tur innom i Karl Johan i dag , det var faktisk mye fint igjen på salget.
De hadde fremdeles Reverso igjen og på Paleet hadde de både Pelagos og Black Shield, spesielt Black Shield var hyggelig priset med -50%.

Jeg var en tur innom Bjerke på Paléet. Tudor Blackshield til 19-laken er rått!
Det var en rød som jeg virkelig fikk lyst på! Og så med 50%!

:cool:

Hæ? Har de satt ned prisen ytterligere da? På onsdag kostet den omtrent 25k

Løp & kjøp?
Jeg føler det vil bli noe jeg angrer på....
Klokken var rå med det sorte og røde. Det var også to andre mer normale i monteret

:cool:

Står over denne gang. Vet med meg selv at det bare blir et impulsskjøp. Dumt å handle noe bare fordi det er billig. Ja, den er kul, men har annet på ønskelisten som da eventuelt vil være 20k lenger til jeg får skaffet :)

Jeg slo til på Blackshield og er superfornøyd:) veldig deilig klokke med keramisk kasse. Mye bang for the bucks!

Da jeg var innom på torsdag, så sa hun eksplisitt at de ikke hadde salg på Tudor @Havvo :confused::confused:

Redigert av en moderator:
Det sa hun til meg også. Da ringte jeg til Paleet, så fikk jeg samme prisen i Bergen

Redigert:
Ser at Bjerke har samme salget i Bergen om dagen, noen som har vert innom å kikket? Ringte de på tlf i dag for å høre om salget på iwc men det var så travelt at de ikke kunne opplyse om noen ting!

Ser at Bjerke har samme salget i Bergen om dagen, noen som har vert innom å kikket? Ringte de på tlf i dag for å høre om salget på iwc men det var så travelt at de ikke kunne opplyse om noen ting!

Var innom igår. Salg på enkelte (gjerne utgående) modeller av Omega, Tag Heuer, Rolex, IWC.
Eg prøvde Explorer og Explorer II (som ikkje var på salg) og kjøpte ei Omega Natoreim til Speedmaster med 20 % rabatt (sjølv om den ikkje var på salg).