Som overskriften tilsier har jeg tenkt å starte en "bytte bonansa", kort fortalt vill jeg "ofre" ett ur fra boksen som vill bli byttet inn i det "uendelige" i ett år.
Grunnen til dette er at interessen for ur har vært dalende de siste årene og jeg ønsker å komme inn på "rett" spor igjen, så hva kan da være bedre enn å bytte ett ur i mange ur en sikkert aldri ville ha skaffet seg normalt?
Tenker å bruke denne tråden som en samlingspost over ur som kommer inn i bytte, vi nerder liker jo slikt
For å "sikre" meg i å konstant bytte ur tenker jeg å sette opp ett lite sett med regler:
- Når bytte først blir foreslått har jeg 24t på meg til å bestemme meg for hvilket bytte jeg vill ta(om det skulle være flere muligheter), når tiden er omme må jeg takke ja til byttet
- Jeg kan ikke ha samme ur innom flere ganger(modell)
- Det skal kun være "rene" bytter, ur mot ur
Nå er dere sikkert spent på hvilket ur som blir ofret!
Uret som er up for grabs for tiden:
Nytt ur på vei inn, ny annonse med nytt bytte ur kommer plutselig
Ur som har vært "innom":
- Seiko SKX007
- Seiko SNKL43K1
- Swatch Sistem51
- Seiko Lord Matic
Jeg har opprettet en "blogg" hvor jeg tenker å samle små reviews av urene som er innom, den kan besøkes på:
www.TGWE.no
Beklager på forhånd alle skriveleif, og dårlige reviews
Ellers håper jeg på mange gode bytteforslag slik at jeg kan fortsette å bedrive denne kjekke aktiviteten, her er
ALLE forslag velkomne
PS: håper ikke dette strider i mot noen regler på forumet, bytte bonansaen er kun ment for gøy og ikke for vinning.
Tråden vill bli oppdatert i denne posten etterhvert som tiden går