Siden jeg ber andre folk oppdatere sine gamle tråder får jeg kansje gå frem med et godt eksempel selv.
Det har skjedd litt.
Bilder og minimalistisk tekst følger.
Current state of affairs, bortsett fra at jeg har lånt bort skx007 til en kamerat.
Lemania, norsk-solgt, ser urørt ut, også innvendig. Har nurk-Nr så her skal forskjellige arkeologer i urbransjen få kjørt seg omsider. Liker du bulls-eye og villaks-skive får du stå....pels nå.
Ikke? Dra til optikeren.
Tynn flis av en universal Genève har også kommet inn. Tricky sak å handle, men etter en bareksten gin gikk det omsider greit.
Dette er en manuell sak, og med identisk kasse som white shadow (som holdt tronen som verdens tynneste automatiske klokke i hele ti år)
Fordelen med slanke kasser er at de ikke dulter bort noe, og denne mistenker jeg å kun ha bli brukt under julemiddager i skuddår hos familie uten alkoholservering. Herlig i sollys pga spesiell faded skive, men nesten morsommere i dunkel setting da den knapt ser blå ut.
En poor mans bleu, men uten det frynsete mote-stempelet.
Pølsa i nelliken, kosteskaftet i brygga eller høystakken i nåløyet om du vil. Jaquet-droz i meget god tilstand. Sunburst kasse som ikke er tuklet med, skarpe kanter over det hele og intakt ikke-relumet lume.
Etter å ha besøkt både The writing boy og hu jenta som spiller piano neddi nøsjatell blir jeg glad av å bruke denne.
Takk for oppmerksomheten.