Korte remmer til tynnashåndledd, hvor finner man dem?
Fleste urmakere har et utvalg av remmer. Bare dra innom så hjelper de nok. Den som følger med alpinist er helt grusom, digg klokke da.Noen som vet om et sted i Bergen med godt utvalg av reimer? Har en Seiko Alpinist med en helt horribel orginal reim som ikke passer meg litt engang, så den trenger definitivt nato eller ny lærreim.
Alt eksotisk lær er styrete å bestille. Alligator, krokodille, struts og øgle er slikt tollen tar en ekstra titt på. Når jeg har ønsket meg eksotisk lær kjøper jeg simpelthen over disk i butikk i Norge eller bestiller gjennom Bjerke. Da slipper man risikoen i tilfelle noe ikke skulle stemme.Alligator og krokodille er for den mer eventyrlystne å bestille fra utlandet, men hva med struts? Det ser ut til at noen strustebestander er på CITES så det er kanskje like mye styr?
Hei, noen som vet om noen butikker/nettbutikker som selger bund straps. Evt om du har en til salgs. Skal sitte på en klokke med 22mm reim bredde.
Om du kan gå for fargen, så har CNS watch bands en bund-utgave som er helt grei mtp. prisen:Hei, noen som vet om noen butikker/nettbutikker som selger bund straps. Evt om du har en til salgs. Skal sitte på en klokke med 22mm reim bredde.
Kanskje du finner noe her?Har søkt meg i hjel, men finner ikke..
Vet noen om et sted man får kjøpt sailcloth straps av høy kvalitet som ikke er blanke? Ønsker matt svart, slik som Blancpain har på sine dykkere. Ideelt sett med gummi på undersiden, men kan leve med skinn også.
Skulle så klart nevnt Artem siden de kunne vært en opplagt kandidat, men Artem har gått over fra matt til blank.Kanskje du finner noe her?
Hybrid & Sailcloth Watch Straps
Artem sailcloth watch straps have set the standard for premium quality and comfort. Available in 19mm, 20mm, 21mm, 22mm and 23mm and five stitching colours.artemstraps.com