Samletråd for spørsmål om klokkemerker og modeller

Medlem
2. juni 2012
Sted
Bergen
Chopard - Erfaringer

Hei!

Lurte litt på om noen her inne har noen erfaringer med merket Chopard?

2006459102719475.jpg
[/IMG]

Hadde en Mille Miglia XL i flere år og var veldig godt fornøyd. At den ikke hadde in-House urverk trekker ned, ellers synes jeg den var et spennende alternativ til div Omega, Breitling etc.

Hadde en Mille Miglia XL i flere år og var veldig godt fornøyd. At den ikke hadde in-House urverk trekker ned, ellers synes jeg den var et spennende alternativ til div Omega, Breitling etc.

Tusen takk for svar! Hvordan var "tapet" når du solgte klokken igjen? (Verdi)

Kunne det vært en idè og lage en samletråd med spørsmål om urmerker?

Ellers står det meste noen her inne kan fortelle deg på nettet, eller er skrevet på forumet fra før.

Kunne det vært en idè og lage en samletråd med spørsmål om urmerker?

Ellers står det meste noen her inne kan fortelle deg på nettet, eller er skrevet på forumet fra før.

Det hadde ikke vært så dumt! Genialt! Da gjør jeg det! Takk for tipset!

Fikk et meget bra tips av Mathfjeld å opprette en felles samletråd for folk som har spørsmål om klokkemerker og modeller. Da slipper man å lage nye tråder hele tiden! (Noe som jeg er flink til å gjøre) ;)

Da starter jeg med å spørre om erfaringer med klokkemerke Baume & Mercier. Har ikke noe dyp kjennskap til merke, men vil gjerne høre hva dere har erfart :D

BaumeChronoMoonTripCalender1.jpg

Jeg syntes Hamilton har mange fine klokker! Både Jazzmaster- og Khaki-serien er klokker som tiltaler meg. Basert på de jeg har sett vil jeg si at kvaliteten er bra i forhold til prisen...

Jeg fikk en god pris da jeg kjøpte klokka, og hadde den i 5 år. Ny-prisen hadde steget betraktelig i mellomtiden, så jeg tapte ingen ting på den :) det var nok mer flaks enn man kan regne med. Det lå en nesten ny på finn for litt siden til ca 25k...

Edit: ligger på finn.no enda til 25k. Hadde prøvd meg på litt prising der ;)

Jacob & Co

Ser at det ikke står noe som helst av merket Jacob & Co på TS. Det er vell kanskje en grunn til dette! Personlig så syntes jeg den er ganske kul, veldig spesiell med 4 tidssoner. Post din mening om klokken!! :D

jacob.jpg

Ser at det ikke står noe som helst av merket Jacob & Co på TS. Det er vell kanskje en grunn til dette! Personlig så syntes jeg den er ganske kul, veldig spesiell med 4 tidssoner. Post din mening om klokken!! :D

jacob.jpg

Når jeg tenker Jacob & Co tenker jeg mye bling og lite ding. Denne er for meg nok et eksempel på det. Ikke min greie altså, men det er meg.

Har ikke du nettopp startet en samletråd der diverse kjente og mindre kjente merker diskuteres?

Jo, men den blir ALLTID flyttet til "Startgropen" der det er liiiiiiite lesere i forhold til dette forumet! Publiserer den her for å faktisk få svar! ;)

Jo, men den blir ALLTID flyttet til "Startgropen" der det er liiiiiiite lesere i forhold til dette forumet! Publiserer den her for å faktisk få svar! ;)

Det er kanskje en grunn for at den blir flyttet dit?!?!

Jacob & Co er i min mening overpriset juggel!

Hei Stunna,

Årsaken til at en del av trådene dine blir flyttet til Startgropen, er at de ofte omfatter spørsmål som passer nettopp den kategorien :)

Nå har jeg flyttet flere av postene dine til samleposten i Startgropen, og forhåpentligvis vil flere svare.

Når du poster et innlegg eller starter en ny post vil den alltid komme øverst i dagens poster som du finner under hurtiglenker i menyen. "Alle" her inne får det med seg på lik linje med alt annet. Svar får du når noen har noe å bidra med - uansett hvilken kategori tråden havner i :D