Samletråd for spørsmål om klokkemerker og modeller

Det høres jo ut som et trøtt lokalt coverband.

Jacob & Co spiller på Dickens hver tirsdag :D

En sjelden gang kan en like gjerne være ærlig!

Det finnes forskjellige måter å være ærlig på. Noen er mer sårende og unødvendige enn andre.

Det mest fantastiske med dette forumet er den hyggelige tonen vi har her inne. La oss ikke ødelegge for dette :)

Best of Jacob & Co ;)
2113_2009_GR1-12_A-1.png

Det ser dog ut som J&C har noen ur som er mer interessante, men det er ikke noe for meg. Men kjøper du deg en, Stunna, så får du 10 poeng av meg! Mangfold er bra :p

http://www.jacobandco.com/catalogs/15-quenttin-tourbillon/items/867-jacob-co-swiss-made-tourbillon-watch

Smaken er som baken. ;):D

edit: Stunna.

Det finnes forskjellige måter å være ærlig på. Noen er mer sårende og unødvendige enn andre.

Det mest fantastiske med dette forumet er den hyggelige tonen vi har her inne. La oss ikke ødelegge for dette :)

Du har helt rett Jayeff. Om Stunna du eller andre synes jeg var nebbete så er jeg den første til å beklage det. At Stunna er nyfiken på ulike ur må han bare legge dem ut, jeg synes det er interessant og det er et poeng at det går veeeldig mye i et lite utvalg ur her inne. Jeg har selv nylig laget en IWC tråd som gjerne må legges i startgropen av moderator i startgropen eller hvor det måtte være så lenge noen snart svarer meg om mine undringer rundt disse utgåtte modellene:D @Stunna; Fortsett og legg ut bilder av ur du lurer på så skal jeg fortsete å være ærlig:p

Det er helt greit at folk kommer med sine meninger! :) Det har jeg ingenting imot ;) Det som er så flott med dette forumet er den hyggelige tonen og at faktisk folk bryr seg! :D Setter pris på det folkes! :D :D

Tusen takk for omtanken Jayeff og Chronodiver! Det skal jeg gjøre! :D :D

Det er helt greit at folk kommer med sine meninger! :) Det har jeg ingenting imot ;) Det som er så flott med dette forumet er den hyggelige tonen og at faktisk folk bryr seg! :D Setter pris på det folkes! :D :D

Tusen takk for omtanken Jayeff og Chronodiver! Det skal jeg gjøre! :D :D

Flott post, Stunna; that`s the spirit! Du har en klokkeentusiasme som vil gi deg mye glede og koste deg dyrt ;)

Flott post, Stunna; that`s the spirit! Du har en klokkeentusiasme som vil gi deg mye glede og koste deg dyrt ;)

:D

Dyrt vil det nok bli,hehe :) men det er prisen en må betale for et stykke kunstverk på armen! :D Andre bruker penger på kunst i form av bilder på veggen, vi her på TS bruker penger på kunst på håndleddet! :D :D

Riktig så enig, kommer inn på radar for egen del noen ganger. Skal ikke rangere dem i eksklusiviter men Fortis skulle jeg gjerne sett mer til her
@alle ; Sjekk ut gode gamle Ebel Discovery. Billig penge på nettet, nydelige ur etter min mening. Endte nesten opp med en slik på begynnelsen av nittitallet.

Gikk en world timer Ebel Voyager på bukta i natt til den lille summen av $940, dette er med solid gull bezel.

Var uhyre nære å legge et bud men kredittkjøp av klokke til den prisen skurrer dårlig for en ansvarsfull tobarnsfar. Blir i stedet overtidsarbeid i helgen så er halve summen berget :)

Noen her som har noen erfaringer/meninger om Tissot sin Sea Touch modell?

tissot_sea-touch.png

Her er en kul video av klokken:
[video=youtube;6eE-bLJAl4U]http://www.youtube.com/watch?v=6eE-bLJAl4U[/video]

Noen her som har noen erfaringer/meninger om Tissot sin Sea Touch modell?

Ikke i det hele tatt. Men Tissot sine T-touch får mye skryt rundt omkring, skulle da tro at Seatouch`en også er av kvalitet. Estetisk sett liker jeg uret veldig godt. Eneste minus for meg er omkretsen, det er ikke det minste uret på markedet. Men flott ja..

Ikke i det hele tatt. Men Tissot sine T-touch får mye skryt rundt omkring, skulle da tro at Seatouch`en også er av kvalitet. Estetisk sett liker jeg uret veldig godt. Eneste minus for meg er omkretsen, det er ikke det minste uret på markedet. Men flott ja..

Tenkte Sea Touchen eventuelt kunne bli en hverdags "beater" ;)

Tenkte Sea Touchen eventuelt kunne bli en hverdags "beater" ;)

Om du trenger dybdemåler på hverdagsbeateren din så foreslår jeg en virkelig episk klassiker. Denne fra Citizen. Denne har eksistert lengre enn du har levd og er fortsatt et syn. Prisen er nok det halve av seatouch`en også

285068e776082956509b33bac7959f3c.jpg