Sant det. Og uansett hvor du poster en tråd om Jacob & Co så er det fortsatt crap
Regel uten unntak
Så hyggelige dere er da...
En sjelden gang kan en like gjerne være ærlig!
Det høres jo ut som et trøtt lokalt coverband.
Jacob & Co spiller på Dickens hver tirsdag
Best of Jacob & Co
Men kjøper du deg en, Stønna, så får du 10 poeng av meg!
Det finnes forskjellige måter å være ærlig på. Noen er mer sårende og unødvendige enn andre.
Det mest fantastiske med dette forumet er den hyggelige tonen vi har her inne. La oss ikke ødelegge for dette
Det er helt greit at folk kommer med sine meninger! Det har jeg ingenting imot Det som er så flott med dette forumet er den hyggelige tonen og at faktisk folk bryr seg! Setter pris på det folkes!
Tusen takk for omtanken Jayeff og Chronodiver! Det skal jeg gjøre!
Flott post, Stunna; that`s the spirit! Du har en klokkeentusiasme som vil gi deg mye glede og koste deg dyrt
Flott post, Stunna; that`s the spirit! Du har en klokkeentusiasme som vil gi deg mye glede og koste deg dyrt
Ebel, lite omtalt nydelige ur, interessant merke.
@alle ; Sjekk ut gode gamle Ebel Discovery. Billig penge på nettet, nydelige ur etter min mening. Endte nesten opp med en slik på begynnelsen av nittitallet.Riktig så enig, kommer inn på radar for egen del noen ganger. Skal ikke rangere dem i eksklusiviter men Fortis skulle jeg gjerne sett mer til her
Noen her som har noen erfaringer/meninger om Tissot sin Sea Touch modell?
Ikke i det hele tatt. Men Tissot sine T-touch får mye skryt rundt omkring, skulle da tro at Seatouch`en også er av kvalitet. Estetisk sett liker jeg uret veldig godt. Eneste minus for meg er omkretsen, det er ikke det minste uret på markedet. Men flott ja..
Tenkte Sea Touchen eventuelt kunne bli en hverdags "beater"