Santos-Dumonts julekalendergalleri

I den forbindelse har jeg et spørsmål. Tenkte egentlig å legge inn bildene på Photobucket, men da er faren til stede for at noen luringer kan "åpne neste dags luke" ved å gjette seg frem til adressene og snoke i fotoalbumene? Eller er det en enkel måte å forhindre det på? :?

Eneste muligheten blir vel å laste opp det aktuelle bildet til photobucket samme dag.

Ja, du kan lag er et privat album, da kan man kun se bildene du linker til.

Gleder meg som mange andre her inne :)

I den forbindelse har jeg et spørsmål. Tenkte egentlig å legge inn bildene på Photobucket, men da er faren til stede for at noen luringer kan "åpne neste dags luke" ved å gjette seg frem til adressene og snoke i fotoalbumene? Eller er det en enkel måte å forhindre det på? :?

På flickr har man muligheten til å velge hvem som skal få se bildet. (private, friends/familiy, public) Du kan altså velge at det kun er du som kan se bildet, og så endre det til "public" samme dag som du legger det ut i tråden.
Kanskje photobucket har noe tilsvarende?

På flickr har man muligheten til å velge hvem som skal få se bildet. (private, friends/familiy, public) Du kan altså velge at det kun er du som kan se bildet, og så endre det til "public" samme dag som du legger det ut i tråden.
Kanskje photobucket har noe tilsvarende?

Er slikt på photobucket ja.. Ingen får sett mine album på photobucket ihvertfall =)

Edit: men det står på public som default, så du må endre på det selv.

Dette blir spennende å følge med på.
Dette var jo en strålende ide.
Kanskje så strålende at den kunne vært brukt på forsiden av sonen.
Jeg gleder meg til å lære mer om Zenith også.:)
Jeg er nemlig småforelsket i Zenit Elite Captain central second om dagen. :cool:

Genialt, Santos-Dumont! :D
Tidenes unboxingstråd blir det vel også.

Og så mange Zenith`er vi har å se frem til, gleder meg, gleder meg :)

Jeg foreslår herved at Bilia forærer Santos-Dumont en av de nye BMW Zenith edition-bilene! På forhånd takk for kommende glede! Er blitt mer og mer nysjerrig på zenith og går og venter på advent bare for å følge med her :)

Jeg foreslår herved at Bilia forærer Santos-Dumont en av de nye BMW Zenith edition-bilene!

Jeg stemmer også for det!

Ellers håper jeg dere ikke får alt for høye forhåpninger her. Ikke det at kalenderen blir 23 Zenith kvartsur fra 80-tallet + 1 El Primero, men en del huller i samlingen (og kunnskapen) er det jo.

Ta det med ro Santos, her er forventningene til kvalitet moderate. Så lenge du legger deg rundt omkring Hopalongsk nivå er det greit ;) (no pressure, altså)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Denne julekalenderen ser jeg frem til:p
Håper at du skriver litt god informasjon rundt hvert ur da Zenith dessverre er et urmerke som jeg ikke er så godt kjent med:cool:

....setter også pris på at det ikke blir bare teknisk informasjon, men hvorfor du liker/ikke liker akkurat det uret.

Jeg leder fortsatt budrunden, og hvis jeg blir the lucky bidder kan du naturligvis låne den jeg har på vei og innlemme den i kalenderen. Om det skulle bli short med klokker mener jeg.

Jeg leder fortsatt budrunden, og hvis jeg blir the lucky bidder kan du naturligvis låne den jeg har på vei og innlemme den i kalenderen. Om det skulle bli short med klokker mener jeg.

Setter jeg umåtelig stor pris på, Prippa, men hvis tyskerne viser den effektiviteten de visstnok skal være kjent for, og leverer denne før 15.12., er jeg home free. ;)

skjermbilde20111129kl19.png

Ok. Legger ut litt før klokken 24. Vil i seng nå. (det kan komme til å hende noen ganger)

Ja... Og en ting til. Hva i alle dager er det jeg har begitt meg ut på. :p