Vurderer å selge min Sartory Billard SB04 siden den blir for lite brukt, og jeg reduserer klokkesamlingen. Fikk laget denne i 2021, så Sartory Billards toårsgaranti gjelder fortsatt. Kjøpt via The Limited Edition i UK, men underveis var det også en del dialog direkte med Armand Billard om tilpasninger og designvalg.
Hovedtanken min bak designvalgene var variasjoner av titan.
- Urskiva er av oksidert polert titan, helt uten markører
- Time- og minuttvisere er i matt titan, sekundviser er polert titan
- Kassen er i titan og har polerte, pussede og sandblåste flater, inkl. en sandblåst krone
- Spennen er i titan og har polerte og pussede flater.
- Urverket er cal. STP3-13, som er STP sin modifiserte versjon av ETA 2824-2 med en gangreserve på 44 timer.
- Mørkeblå kalveskinnsrem
Dimensjoner: 40 mm diameter og 11 mm høyde. Vist på bildene på mitt håndledd som er ca. 17-18 cm i omkrets og 6,5 cm i bredde.
Hele klokka inkl. rem veier ca. 50 gram.
Komplett pakke med boks, silketørkle og alle papirer jeg mottok ved kjøpet, inkl. et brev fra Armand Billard der han beskriver prosessen i hans klokkeproduksjon og leverandørene han bruker til ulike deler. Kvittering på betalt MVA til DHL medfølger også.
Bruktprisen på disse er litt ukjent territorium, så jeg prøver meg på 35 000 kr. Befinner seg i Stavanger, kan sendes på kjøpers regning.
Ønsker i utgangspunktet rent salg, men en Sinn U50 på lenke i full tegiment-versjon er aktuell som delbetaling.
Hovedtanken min bak designvalgene var variasjoner av titan.
- Urskiva er av oksidert polert titan, helt uten markører
- Time- og minuttvisere er i matt titan, sekundviser er polert titan
- Kassen er i titan og har polerte, pussede og sandblåste flater, inkl. en sandblåst krone
- Spennen er i titan og har polerte og pussede flater.
- Urverket er cal. STP3-13, som er STP sin modifiserte versjon av ETA 2824-2 med en gangreserve på 44 timer.
- Mørkeblå kalveskinnsrem
Dimensjoner: 40 mm diameter og 11 mm høyde. Vist på bildene på mitt håndledd som er ca. 17-18 cm i omkrets og 6,5 cm i bredde.
Hele klokka inkl. rem veier ca. 50 gram.
Komplett pakke med boks, silketørkle og alle papirer jeg mottok ved kjøpet, inkl. et brev fra Armand Billard der han beskriver prosessen i hans klokkeproduksjon og leverandørene han bruker til ulike deler. Kvittering på betalt MVA til DHL medfølger også.
Bruktprisen på disse er litt ukjent territorium, så jeg prøver meg på 35 000 kr. Befinner seg i Stavanger, kan sendes på kjøpers regning.
Ønsker i utgangspunktet rent salg, men en Sinn U50 på lenke i full tegiment-versjon er aktuell som delbetaling.
Redigert: