Har vært en lang peride uten klokke på armen nå og følt meg fysisk dårlig. Dette måtte kureres... Har sett på mange ulike klokker i det siste og vurdert mange ulike merker. Jeg vil ha en hverdagsbeater som fungerer til det meste! Derfor passet det fint da jeg var i Chicago sist uke.
Toppen av Sears tower..
Og hentet med meg hjem denne, hadde rett og slett ikke plass i kofferten! Så måtte shippes med UPS!
Panerai størrelse på boksen...
Jepp, en Longines.. Men hvilken?
De solgte Anomino der også..
Men dette er selvfølgelig en Legend Diver, dog med dato, men for meg er det veldig praktisk!
Hele pakka:
WS:
Måtte jo teste "Joggebukse" også:
Men original remmen er fin den også og favoritten for øyeblikket! Alt i alt er jeg meget fornøyd med LLD' en. Mange meninger om dette uret, men jeg synes det ligger bra på hånden og er et flott ur med "vintage følelse"
Toppen av Sears tower..
Og hentet med meg hjem denne, hadde rett og slett ikke plass i kofferten! Så måtte shippes med UPS!
Panerai størrelse på boksen...
Jepp, en Longines.. Men hvilken?
De solgte Anomino der også..
Men dette er selvfølgelig en Legend Diver, dog med dato, men for meg er det veldig praktisk!
Hele pakka:
WS:
Måtte jo teste "Joggebukse" også:
Men original remmen er fin den også og favoritten for øyeblikket! Alt i alt er jeg meget fornøyd med LLD' en. Mange meninger om dette uret, men jeg synes det ligger bra på hånden og er et flott ur med "vintage følelse"