Saturday night unboxing

Medlem
26. mai 2009
Sted
Østlandet
Har vært en lang peride uten klokke på armen nå og følt meg fysisk dårlig. Dette måtte kureres... Har sett på mange ulike klokker i det siste og vurdert mange ulike merker. Jeg vil ha en hverdagsbeater som fungerer til det meste! Derfor passet det fint da jeg var i Chicago sist uke.

6dc5cec2.jpg

Toppen av Sears tower..

Og hentet med meg hjem denne, hadde rett og slett ikke plass i kofferten! Så måtte shippes med UPS!

166232b2.jpg

Panerai størrelse på boksen...

00446500.jpg

Jepp, en Longines.. Men hvilken?

d424598f.jpg

De solgte Anomino der også..

280e535c.jpg

Men dette er selvfølgelig en Legend Diver, dog med dato, men for meg er det veldig praktisk!

3cceb76d.jpg

Hele pakka:

116c968f.jpg

WS:

e2d29b88.jpg

Måtte jo teste "Joggebukse" også:

e300d192.jpg

Men original remmen er fin den også og favoritten for øyeblikket! Alt i alt er jeg meget fornøyd med LLD' en. Mange meninger om dette uret, men jeg synes det ligger bra på hånden og er et flott ur med "vintage følelse" :)

f93b65f2.jpg

Godt funn det der, har intrykk av at de ikke alltid er like lett å spore opp. Noe kanskje fyren under her kan signere på? :p

WOW, den var flott!

Gratulerer!

Så, minuteman, rykker det i flippefoten nå? Lyst på en LLD? ;)

Ps. Og LLD er, selvsagt, like flott som den alltid er. Nyt den! (Eller Slit an! Som vi sier i Bergen)

Pent, gratulerer så mye! Ellers: Nå vet jeg ikke nøyaktig hva "en lang periode" betyr, men det høres ikke gøy ut. Ikke gøy i det hele tatt :)

Wow, grattis!

Den er jo unektelig flott... Ekstremt mye klokke for pengene, og så kan man vel kanskje gjette på at den ikke ble noe dyrere kjøpt i USA. ;)

Takk for alle gratulasjoner :) LDD skuffer ikke, men leverer på alle punkter! Jeg var redd lugsene ble for lange, men den sitter som den skal på meg!

@minuteman: Speedy er kongeklokke! Grattis! Longines'en kan du alltids plukke opp senere :)

Ellers kan den være litt vrien å få tak i her hjemme og faktisk "der ute".. Jeg kjøpte den siste klokken AD' en hadde inne i Chicago, stor etterspørsel "over there" altså!

Når det gjelder pris, er det ikke mye å spare etter mva osv. Omtrent det samme som her hjemme, men da jeg sto der med klokken på hånden i butikken, måtte jeg bare ha den :) Har som sagt vært uten klokke et par uker... Helt j***! Skal prøve å få ut noen flere bilder i dagslys... Er et pent ur "live" :) Passe dressy, passe sporty!

Helt rå klokke! Gratulerer så mye. Pokker, jeg får jo lyst på alle klokkene i unboxingtrådene om dagen! Den der er en keeper.

Grattis med en nydelig klokke!

Jeg vil også ha en slik, men uten dato ;)