Da kunne de jo bare beholdt Deep Sea og faset ut SD4k...Bilde fra Baseltråden, at SD bli en helt ny modell er det ikke tvil om. Jeg synes ikke den er så classy lenger. Men det er nok et riktig steg fra Rolex sin side, å differensiere modellene litt mer fra hverandre!
Vis vedlegg 34754
Da kunne de jo bare beholdt Deep Sea og faset ut SD4k...
Rolex gjør som de store bilprodusentene; lager modeller for alle kjente og ukjente behov
Da kunne de jo bare beholdt Deep Sea og faset ut SD4k...
Rolex gjør som de store bilprodusentene; lager modeller for alle kjente og ukjente behov
Denne er nok for kjente behov - for de av oss som syns Sub/SD4K blir for liten og som samtidig syns at Deepsea blir for stor og klumpete...
Flott at Rolex endelig møter denne delen av markedet også. Gleder meg til å se den på armen
Svaret til dette hadde vært en SD4000 med rød merking i 42mm.
Etter min mening har Rolex spilt feil kort og knust sin SD historie med en Sub cyclop.
Og dette fordi de selger mer Subs enn SD
Jeg forstår ikke helt at det er så mange som er så negative til cyclops - dette er jo tross alt et av kjennemerkene til Rolex. Intensjonen bak den originale Sea-Dweller var jo også å ha cyclops, men datidens buete plexi-krystall klarte ikke påkjenningen. Det klarer dagens krystall. Og, fordi cyclopsen er limt på, så er det jo bare å fjerne den hvis man vil. Smak og behag
For meg er dette endelig en Rolex-dykker i en størrelse som passer meg bedre. Med oppdatert verk, rød skrift og bedre proporsjonert lenke, så er dette en absolutt vinner i mine øyne
Ikke noe feil eller riktig her. Det kommer alt an på smak og behag. Og cyclops er jo mulig å fjerne, så da passer jo klokken både de som liker cyclopsen og de som ikke vil ha den, men som liker resten av klokkenJeg tror at en sånn i 42 eller 43mm hadde gjort seg bedre ut i markedet.
Men det er min mening... Og siden jeg er ikke Rolex-Fanboy tar jeg kanskje feil...
Vis vedlegg 34831