Ablogtowatch hadde hittil de beste bildene jeg har sett av nye SD, den er absolutt ikke dum. Men den fremstår mer som en ny større submariner enn en SD, grunnet cyclopsen. Også synes jeg bezelen er litt for tykk. Få litt klumpete utrykk på en måte.
Men tipper den kommer til å bli en salgssuksess for Rolex, mange som har ønsket en dykker som er større enn sub og mindre enn DSSD.
Mange får det ikke til å svelge cyclopen ser jeg(kommentarer overalt)...
Og noen kommer med "- The original SD DID HAVE A CYCLOPS, PEOPLE! It just kept popping off in testing so was removed from the production run. So technically speaking, this is true to the original design."
Men da er det lenge siden Rolex kunne kommer med en cyclop på sine -dype dykkere- klokker: siden de bruker safirkrystall faktisk.
Problemet var nok at glasset da tiden var i pleksi og at når den bøyde/deformerte seg under trykket, cyclopen sprettet av...Nei?
Hva heller?
Men plutselig, Rolex bryte med en "tradisjon" fordi de finner ut at de SD selger seg ikke så bra som sine Subs og de konkluderte at dette hadde noe å gjør med cyclopen... ?? Seriøst...
Hva Rolex har gjort? De har splitet fansene sine: spesielt siden de slutter å produserer den SD uten cyclop.