OMG det blir visst ikke hull på SD byllen denen gang heller!
Vis vedlegg 51344
Unreal. Dette er andre gang jeg kjøper en SD og ender med å få pengene i retur. Nå kan jeg jo kreve at han sender denne klokken men selger har vært en gentleman hele veien så jeg har ikke hjerte til det.
Jaja, hello there sprell ny VC overseas
Kjedelig å gå glipp av en klokke, men synes det er realt å tilby kompensasjon for dette.OMG det blir visst ikke hull på SD byllen denen gang heller!
Vis vedlegg 51344
Unreal. Dette er andre gang jeg kjøper en SD og ender med å få pengene i retur. Nå kan jeg jo kreve at han sender denne klokken men selger har vært en gentleman hele veien så jeg har ikke hjerte til det.
Kjedelig å gå glipp av en klokke, men synes det er realt å tilby kompensasjon for dette.
OMG det blir visst ikke hull på SD byllen denen gang heller!
Vis vedlegg 51344
På forhånd unnskyld, men jeg skjønner ikke helt greia med denne klokka. SD4K var en slow seller og var så å si alltid inne hos forhandlerne... Denne er imho hypet