Sea-Dweller-tråden

SD43
20180208_134814.jpg

Hjelp søkes:

Jeg gikk på en SD smell i påsken:p og lurer på en ting. Skal bezel være merkbart tyngere å dreie enn på en sub 114060? Jeg gikk til anskaffelse av en 08 16600.

Hjelp søkes:

Jeg gikk på en SD smell i påsken:p og lurer på en ting. Skal bezel være merkbart tyngere å dreie enn på en sub 114060? Jeg gikk til anskaffelse av en 08 16600.

Nei skal ikke det. Trolig skitt bak bezel, tar en urmaker 20min å rense om du ikke tørr å vippe av bezelen og rengjøre selv.

Kjøpt av @Tek ? Si fra når når du skal selge:)

@Genta det ble ikke den som lå her på sonen, men en annen;) Jeg tenkte meg det kunne være noe skitt, har sett litt på nettet og det ser ut til å være en jobb jeg klarer selv. Si gjerne i fra hvis det finnes noen feller å gå i.

Dette er en keeper, les: jeg sier i fra:)

• Liker
Reaksjoner: Preacher og Genta
@Genta det ble ikke den som lå her på sonen, men en annen;) Jeg tenkte meg det kunne være noe skitt, har sett litt på nettet og det ser ut til å være en jobb jeg klarer selv. Si gjerne i fra hvis det finnes noen feller å gå i.

Dette er en keeper, les: jeg sier i fra:)

Har en fast bezel på min 16800 selv og fikk nettopp instruks av en urmaker på hva jeg skulle gjøre, men husker ikke. Er en fjær som må på rett plass? Noen som kan hjelpe oss?

To tre lag med maskeringstape som beskyttelse på lug, og gjerne et par lag på kniveggen også,
så unngår man små katastrofer..
Maskeringstape kan man igrunn bruke til så mangt - ha alltid en slik i skuffen:)

Jeg tok en sylskarp kniv og fikk jekket av bezel, det lå noe skit der, men syntes fortsatt bezel er treg, er det noen som kan bekrefte hvor lett en skal klare å vri på bezel?
på min 114060 går det vesentlig lettere enn på denne.

Jeg tok en sylskarp kniv og fikk jekket av bezel, det lå noe skit der, men syntes fortsatt bezel er treg, er det noen som kan bekrefte hvor lett en skal klare å vri på bezel?
på min 114060 går det vesentlig lettere enn på denne.

Litt vanskelig å beskrive letthet? :)

Men prøver meg: lett. Skal ikke være spesielt tungt. Skala 1-10: 2.

• Liker
Reaksjoner: espenal
@Genta
Hehe, takk skal du ha, jeg får prøve å vaske litt til. Hvis du tar opp din Bezel pass på nå du setter den tilbake at du får satt Bezel og fjær i riktig posisjon, hvis ikke blir vanskelighetsgraden 15 på din skala;)

• Liker
Reaksjoner: Genta