Er spent på å høre hvorfor dere fortrekker en større SD vs en Submariner?
Er det jeg som må poste matte dial 16660 bilder fremover Trodde aldri du skulle selge den godbiten....Takk @Genta - dessverre solgt - til en herre med bart i statene. For en meget god pris
Hva er omkretsen på håndleddet ditt?Vanskelig å si, siden BP FF er på rem. Men føler kanskje at denne er noe mindre. Men veier mer pga lenken. Nøyaktig gramforskjell vet jeg ikke. Men den er meget behagelig på mitt håndledd. Altså den nye SD43.
Jeg er 18.5 cm og har aldri vurdert annet enn SD på 40 mm.Hva er omkretsen på håndleddet ditt?
Vurderer sterkt en SD43, og ca 17cm i omkrets......
Jeg kommer nok om ikke lenge til å gå på en Sea-Dweller 43mm smell snart, synes denne ser bølletøff ut selv om jeg ikke har de groveste håndleddene. Submarineren hadde kanskje vært det opplagte valget tatt str på håndleddene i betrakting, men synes SD 43mm er så mye rårere å se på.
Er spent på å høre hvorfor dere fortrekker en større SD vs en Submariner?
Er eksempelvis at dere har bjønnelabber så Submariner blir for liten, eller er det helt andre variabler dere har vektlagt.
Dypeste jeg kommer med denne klokken er nok badekaret hjemme, eventuelt en halvmeter ekstra i et badebasseng en sjelden gang. Ser at det skrives at dette er verktøy for dykkere, men regner ikke med at de fleste av dere er undervannseksperter, og at en kan gå med hevet hode med denne klokken på armen, selv om en stakkar er en grå kontor-rotte?
Ville sett 43mm live før kjøp. (........ )og at den er for stor.
Enig, veldig gode betraktninger @Dr. Fiddy
Tar poenget om at klokken bør prøves først!
Fant denne omtalen på enda spinklere håndledd enn jeg selv har, noe som gav meg et lite håp
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=557788