Du tenker helt feil, uansett valg er dette en keeper.
Tom
@Tom Henriksen, tenker feil...? Vennligst forklar.
Oppfattet utsagnet ditt som du vurderte å flippe sub/seadweller før den var i hus, derav "Tenker feil" dette er jo ikke flippemateriale.
Tom
Gratulerer så mye med et pent eksemplar, @Vegard! Jeg greier faktisk å lese av min i mørket selv, men det krever konsentrasjon Hvilken årsmodell er dette?
Slenger med et bilde fra Sydney for noen dager siden. Har sagt det før, og sier det igjen: Min evige keeper
Tror ikke du trår feil når du har den der som en keeper. Nesten som å ha pengene i banken
kanskje til og med litt bedre enn banken å mye gøyere..
Min er fra 2004... hadde ikke noe singel bilde av den. Så du for bare se bort ifra kompisen på bildet.
Gratulerer så mye med et pent eksemplar, @Vegard! Jeg greier faktisk å lese av min i mørket selv, men det krever konsentrasjon Hvilken årsmodell er dette?
Slenger med et bilde fra Sydney for noen dager siden. Har sagt det før, og sier det igjen: Min evige keeper
Min er kanskje litt nyere enn din @Marius M? Min stammer fra 1992 og akkurat som deg gleder jeg meg til å se hvordan denne utvikler seg. Gleder meg allerede til sommeren sidn dette må være den perfekte badeklokke
Legger med et bilde av dagens kombo.
Virkelig flott, @Preben Lidi. Det hender jeg av og til skulle ønske jeg hadde en nyere modell med luminova, men er samtidig så glad for tritiumen. Dette er min birthyear, og synes derfor at det bare er på sin plass at den skal se eldre ut med årene, i likhet med eier
At den holder seg godt i verdi er jo også hyggelig