Veldig flott klokke som jeg selv har undersøkt litt om for å få tak i. Men, denne må dere ikke gi slipp på, fikk beskjed fra Bjerke at denne var på nivå med Daytona og få tak i, med andre ord ganske håpløst i disse tider
Redigert:
Synd det skal være så vanskelig. Jeg var så heldig at jeg fikk tak i en av de første som kom Absolutt en keeper!Veldig flott klokke som jeg selv har undersøkt litt om for å få tak i. Men, denne må dere ikke gi slipp på, fikk beskjed fra Bjerke at denne var på nivå med Daytona og få tak i, med andre ord ganske håpløst i disse tider
Gratulerer med en flott vintage!
Ikke fullt så vintage - 99 modell.
Enig med forrige taler her altså, SD med denne typen bruksslitasje gjør seg på lenken den har delt livet med.Etter 35 års tjeneste under krevende forhold har jeg bestemt meg for å pensjonere min trofaste tripple-6, nå nyter den pensjonisttilværelsen med en ny Super-Jubilee. Hva mener expertene, blir dette for femi?
Vis vedlegg 146283 Vis vedlegg 146284 Vis vedlegg 146285
Etter 35 års tjeneste under krevende forhold har jeg bestemt meg for å pensjonere min trofaste tripple-6, nå nyter den pensjonisttilværelsen med en ny Super-Jubilee. Hva mener expertene, blir dette for femi?
Vis vedlegg 146283 Vis vedlegg 146284 Vis vedlegg 146285