Hei. Har et ganske enkelt spørsmål, hva er vanlig pris på rolex sea dweller 16600? Har tenkt å kjøpe Sub 116610LN, men lurer litt på om jeg skal gå for en SD.
Syns designet på SD 16600 er mye bedre enn de nye Sub-ene da jeg ikke er veldig fan av den firkantede formen de nye subene har.
Er det viktig å kjøpe nytt? Kanskje greit å vente et par uker til den nye SD er i butikken, så kan du vurdere Sub mot ny SD (116600). Nye SD (SD4C, 116600) har heller ikke den firkantede kasseformen som sub-ene har.
Ift pris har nok Greg rett. Sliten klokke uten b/p får du kanskje for 35´, men de er sjeldent til salgs. En fin utgave med b/p må du gjerne over 40´for. Jeg selger iallefall ikke min (eller konas for å være presis) for 40´.
16600 er forøvrig den perfekte Rolex. Den har designet til eldre Rolexer (5512/13/14060), men har dato! Samt at den er fascinerende med sin ekstreme vanntetthet i et design som ser vanlig ut (ikke som DSSD, plo-prof, submersible, etc). Nei, jeg har ikke bruk for det, men fascineres like fullt
Lykke til med valget - ser frem til unboxingen!
PS: håper på mye action på TS i dag, er hjemme med syk krøllebølle på 2 år, steikje kjedelig!