Seamaster Aqua Terra Co-Axial m/ blå skive tips?

Medlem
12. mai 2015
Innlegg
28
Sted
Oslo
Tenker å kjøpe meg en ny Aqua Terra til sommeren, men leste det verst tenkelige i en tråd over her om en 8% prisøkning 1. juni. Hva skal jeg gjøre? jeg kan klemme maks 25-30K ut av lommeboken min, og jeg vet ikke hva jeg gjør om denne plutselig ender på + - 40K... Tips til hvor jeg kan kjøpe den, gjerne god stand brukt, ny, whatever. Så lenge den har ref. 231.10.42.21.03.001 så er jeg fornøyd :) Takk for innspill!
 
Dyrt å ta de inn i Norge, kunne helst tenk meg at klokken allerede befant seg i landet :)
 
Mener å huske at det var en 38,5mm Omega Seamaster Co-Ax med blå skive ute på KS for et par uker siden. Den hadde fin pris. Vet ikke om den er solgt eller ei.
 
Mener å huske at det var en 38,5mm Omega Seamaster Co-Ax med blå skive ute på KS for et par uker siden. Den hadde fin pris. Vet ikke om den er solgt eller ei.
Mulig det, men den "nye" 41.5 MM er det jeg vil ha egentlig... Får vel bare følge godt med på markedet ;)
 
Mulig det, men den "nye" 41.5 MM er det jeg vil ha egentlig... Får vel bare følge godt med på markedet ;)
Den nye med Master Co-Axial verket er vel den også noe dyrere enn den forrige. Ref nr 231.10.42.21.03.001 er ikke den "nye". Bare til info :)