Så var mitt første skikkelige urkjøp i boks og nå er det på tide å få uret ut av boksen.
Handlet i Drammen på onsdag og tok den med på en fin mc-tur Arendal-Bø i Telemark-Kongsberg-Drammen-Valdres. Må innrømme at det ble litt tafsing natt til onsdag, men verken tid eller dato er ennå justert. Så dette er en "jomfruelig" unboxing.
Jeg er glad i å ta bilder, men fotografering er også et håndverk jeg ikke kan. Håper at kvantiteten oppveier for kvaliteten.
Here We Go:
Litt slitt ytterboks, men pytt-pytt det er jo bare papp:
Nå ser det bedre ut:
Papirer og plastikk i lange baner. Kvitteringene for gummiremmen og servicen har et pålydende på tilsammen kr 4.590,-.
Dette er forevigelsen av et for meg rørende, vakkert øyeblikk:
Endelig ute av boksen:
Alle medaljer har en bakside sies det, men jeg har egentlig ikke forstått hva dette betyr så her kommer et glimt av medaljens bakside:
Ord er overflødig...
Svært få spor etter slitasje på lenken:
Remmen er ikke den aller hotteste, men jeg liker den godt nok:
Mitt første Lume Shot ever...
Det obligatoriske WS måtte tas i all hast - "sonen" venter utålmodig på bildene
Skal garantert få til bedre WS etter hvert som denne skal legges inn som "dagens klokke" dag etter dag etter dag osv osv...
Som dere sikkert skjønner er jeg meget godt fornøyd med kjøpet og jeg takker til de av dere som rådet meg til å kjøpe denne
Handlet i Drammen på onsdag og tok den med på en fin mc-tur Arendal-Bø i Telemark-Kongsberg-Drammen-Valdres. Må innrømme at det ble litt tafsing natt til onsdag, men verken tid eller dato er ennå justert. Så dette er en "jomfruelig" unboxing.
Jeg er glad i å ta bilder, men fotografering er også et håndverk jeg ikke kan. Håper at kvantiteten oppveier for kvaliteten.
Here We Go:
Litt slitt ytterboks, men pytt-pytt det er jo bare papp:
Nå ser det bedre ut:
Papirer og plastikk i lange baner. Kvitteringene for gummiremmen og servicen har et pålydende på tilsammen kr 4.590,-.
Dette er forevigelsen av et for meg rørende, vakkert øyeblikk:
Endelig ute av boksen:
Alle medaljer har en bakside sies det, men jeg har egentlig ikke forstått hva dette betyr så her kommer et glimt av medaljens bakside:
Ord er overflødig...
Svært få spor etter slitasje på lenken:
Remmen er ikke den aller hotteste, men jeg liker den godt nok:
Mitt første Lume Shot ever...
Det obligatoriske WS måtte tas i all hast - "sonen" venter utålmodig på bildene
Skal garantert få til bedre WS etter hvert som denne skal legges inn som "dagens klokke" dag etter dag etter dag osv osv...
Som dere sikkert skjønner er jeg meget godt fornøyd med kjøpet og jeg takker til de av dere som rådet meg til å kjøpe denne