Hvilket kaliber er dette? Kanskje jeg kan ha noe liggende.
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.288 Sted Asker 5. aug. 2019 #21 Hvilket kaliber er dette? Kanskje jeg kan ha noe liggende. Reaksjoner: reldor
reldor Medlem 10. nov. 2018 Innlegg 1.904 Sted Moss , Østfold. 5. aug. 2019 #22 Hei , Det er 285. Fjær fra 268 passer også. Mulig det er flere som går om hverandre men er ikke sikker på hvilke. R. Redigert: 5. aug. 2019
Hei , Det er 285. Fjær fra 268 passer også. Mulig det er flere som går om hverandre men er ikke sikker på hvilke. R.
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.288 Sted Asker 5. aug. 2019 #23 Da mener jeg at de fleste 26X og 28X vil passe selv om noe av forskjellen ligger i balansens materiale og design. Sender deg en pm Reaksjoner: R.Haug, Grendel og reldor
Da mener jeg at de fleste 26X og 28X vil passe selv om noe av forskjellen ligger i balansens materiale og design. Sender deg en pm
reldor Medlem 10. nov. 2018 Innlegg 1.904 Sted Moss , Østfold. 8. aug. 2019 #24 Stor takk til MINUTE_REPEATER som sendet meg en ballanse med fjær. Fjæra passet nesten rett på , måtte bare krympe senteret så det satt stramt. Og den lever!!!!!! Etter en del justering.... Skive ned, Skive opp, Klokke på høykant, Mer justering prøver jeg meg ikke på... Nå skal den få gå en stund så jeg finner ut om den holder tiden. Lett polert! Her har jeg først børstet sjøhesten og så har jeg bare polert de høye punktene , godt fornøyd med baklokket. Tenker jeg setter en flexi lenke på den... R. Reaksjoner: Oddemann, R.Haug, Larsnie og 14 andre
Stor takk til MINUTE_REPEATER som sendet meg en ballanse med fjær. Fjæra passet nesten rett på , måtte bare krympe senteret så det satt stramt. Og den lever!!!!!! Etter en del justering.... Skive ned, Skive opp, Klokke på høykant, Mer justering prøver jeg meg ikke på... Nå skal den få gå en stund så jeg finner ut om den holder tiden. Lett polert! Her har jeg først børstet sjøhesten og så har jeg bare polert de høye punktene , godt fornøyd med baklokket. Tenker jeg setter en flexi lenke på den... R.
Grendel Støttemedlem Medlem 15. jan. 2012 Innlegg 6.275 Sted Oslo 12. aug. 2019 #27 Dette er kun RÅTT, @reldor! Jeg har selv ødelagt flere klokker enn jeg har reparert. Det er imponerende det du har vist her! Pent arbeid. 8 Reaksjoner: reldor
Dette er kun RÅTT, @reldor! Jeg har selv ødelagt flere klokker enn jeg har reparert. Det er imponerende det du har vist her! Pent arbeid. 8
reldor Medlem 10. nov. 2018 Innlegg 1.904 Sted Moss , Østfold. 14. aug. 2019 #28 Igjen takker! Jeg skrev tidligere at jeg skulle bruke en fleksilenke men vurderer nå en lærreim. Tenker da på en reim med litt røft utseende p.g.a. at klokka er "litt" røff i kantene. Noen som har en mening om hva som kunne passe? R. Reaksjoner: Grendel
Igjen takker! Jeg skrev tidligere at jeg skulle bruke en fleksilenke men vurderer nå en lærreim. Tenker da på en reim med litt røft utseende p.g.a. at klokka er "litt" røff i kantene. Noen som har en mening om hva som kunne passe? R.
Grendel Støttemedlem Medlem 15. jan. 2012 Innlegg 6.275 Sted Oslo 14. aug. 2019 #29 Noe med "racing hull" passer fint! På denne tiden fantes de også i metall, med de har jeg ikke sett siden... 8 Reaksjoner: reldor
Noe med "racing hull" passer fint! På denne tiden fantes de også i metall, med de har jeg ikke sett siden... 8
reldor Medlem 10. nov. 2018 Innlegg 1.904 Sted Moss , Østfold. 22. aug. 2019 #30 Ble bedre med reim..som jeg rufset opp litt for å passe skiva. R. Reaksjoner: Oddemann, R.Haug, Preacher og 4 andre